Logo

Marketing MIX

Marka Leibniz osładza powrót do szkoły

W  sierpniu rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna „Leibniz – Back to school”, przygotowana z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli naszych ciasteczek czeka ponad 600 tysięcy wyjątkowych planów lekcji z unikalną grafiką nawiązującą do klimatu marki.  

Zabawne hasła i wizualizacje pysznych herbatników, które znalazły się na planach z pewnością spowodują, że powrót do szkoły będzie przyjemniejszy.

Każdy, kto kupi minimum 1 dowolny produkt marki Leibniz, otrzyma oryginalny plan lekcji – prezent, który na pewno przyda się w nowym roku szkolnym. Działania swoim zasięgiem obejmują zarówno kanał tradycyjny,  jak i największych klientów sieciowych.

Promocję wspiera komunikacja w gazetkach oraz w punktach sprzedaży – o akcji informują specjalnie przygotowane plakaty oraz wobblery.

Dodatkowo, produkty marki Leibniz w nowej szacie graficznej, są również doskonale widoczne dzięki wyróżniającym się materiałom POS. 

JK