Logo

Marketing MIX

MOSQI.TO pomaga IKEA zadomowić się w Bydgoszczy

IKEA ponownie przeprowadza się do przestrzeni miejskiej. Tym razem w Bydgoszczy, Toruniu i Inowrocławiu. Za pomysł i realizację akcji odpowiada łódzka agencja MOSQI.TO

Dobre pomysły nie mają daty ważności. Pamiętacie akcję „Przysiądź się!” IKEA Łódź sprzed kilku lat? Pomysł wprowadzania wielkich mebli w przestrzeń miejską przyjął się na dłużej i wraca w nowej odsłonie.

Szwedzki producent mebli uczci w ten sposób 1. urodziny, najmłodszego oddziału IKEA w Polsce i zachęci do wspólnego spędzania czasu.

Home sweet home

– Postanowiliśmy nadać naszym urodzinom specjalną oprawę i w ten sposób ugościć mieszkańców. Na naszych 5 wielkich kanapach można poczuć się jak w domu, nawet w centrum miasta – mówi Anna Grzeszkowiak, Local Marketing Specialist z IKEA Bydgoszcz.

 Dodatkowo, tych, którzy zdjęcie zrobione na jednej z kanap oznaczą #IKEABydgoszcz i opublikują na Facebooku lub Instagramie IKEA ugości kawą oraz ciachem.

Dlaczego właśnie KLIPPAN?

KLIPPAN jest najlepiej sprzedającym się modelem kanapy IKEA na świecie i to już od ponad 30 lat. KLIPPANY XXXL zapewnią domową atmosferę od początku sierpnia do końca października, a każdy z nich ma 5 m długości, 1,7 m wysokości i waży, bagatela, 600 kg.

Łódzka kampania „Przysiądź się!” została nagrodzona wyróżnieniem Golden Arrow 2013, sukcesy tegorocznej odsłony można podziwiać już teraz w social media, śledząc #IKEABydgoszcz.

[galeria=”1″]

Więcej na temat współpracy: www.ikea.mosqi.to