Polska Izba Opakowań od 2012 roku co 2 lata organizuje Kongresy Przemysłu Opakowań poświęcone wybranym zagadnieniom interesującym projektantów, producentów i użytkowników opakowań. W tym roku 27 września podczas targów TAROPAK zamierza zająć się tematem „Opakowania w łańcuchu dostaw”.
Celem debaty będzie uświadomienie projektantom i producentom opakowań oraz pakowanych produktów w jakich warunkach i sytuacjach znajduje się opakowanie wraz z produktem w drodze do konsumenta.
Kongres stanowić będzie główne wydarzenie jubileuszowej, 30. edycji Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK oraz pierwszej edycji Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu LOGIPAK.
W Kongresie zapowiedziało udział ok. 150 uczestników reprezentujących firmy i instytucje – interesariuszy łańcuchów dostaw.
Traktując łańcuch dostaw jako proces przepływu dóbr od ich producentów do użytkowników, nie trudno określić uczestników tego procesu. Zatem, na sali obrad oraz w gronie referentów znajdą się: producenci „dóbr” kierowanych do konsumentów; projektanci i producenci opakowań oraz materiałów opakowaniowych; projektanci i producenci maszyn do pakowania; logistycy; magazynierzy; przewoźnicy; handlowcy oraz użytkownicy dostarczanych dóbr.
W trakcie Kongresu zaprezentowanych będzie ok. 20 referatów w ramach sesji tematycznych oraz ok. 10 wystąpień w trakcie sesji plenarnej.
Podsumowaniu obrad i ocenie rezultatów poświęcona będzie ceremonia zamknięcia Kongresu, w trakcie której ogłoszone będą nominacje do tytułów zasłużonych dla przemysłu opakowań oraz wręczone nagrody i wyróżnienia dla laureatów konkursu PakStar.
Dogodną okoliczność do nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń stanowić będzie wieczorna Gala z okazji Kongresu oraz 30. edycji Targów TAROPAK.
Szczegółowy program Kongresu: TUTAJ
Jest jeszcze możliwość zgłoszenia uczestnictwa w Kongresie (do 19 września) na adres biuro@pio.org.pl
Warunki uczestnictwa na stronach www.pio.org.pl, www.cobro.org.pl i www.taropak.com.pl
Poniżej zdjęcia z poprzedniego Kongresu.
[galeria=”1″]
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
JK