Pasażerowie odwiedzający lotnisko w Modlinie mogą przyjrzeć się bliżej nowemu Audi A3 Sportback, które stanęło w strefie check in. Jest to element kampanii realizowanej przez spółkę Synergic.
Lotnisko w Modlinie rozwija się bardzo dynamicznie. Z uwagi na swoją specyfikę zapewnia wiele możliwości dotarcia do adresatów komunikatów reklamowych. Od niedawna na terenie terminali mogą być realizowane kampanie ambientowe, w ramach których wystawiane są samochody. Wszystko to dzięki przebudowie, w skutek której port lotniczy zyskał wielkogabarytowy właz, umożliwiający wprowadzanie do wnętrza dużych elementów.
– Lotniska to miejsca, gdzie każdego dnia przebywa od tysięcy do setek tysięcy ludzi. Dlatego też wiele firm stara się wykorzystać ich potencjał. Dzięki zwiększonej powierzchni drzwi w Modlinie, możemy oferować naszym klientom nowe formy reklamy. Wyeksponowanie samochodu w tym konkretnym miejscu pozwala skupić uwagę potencjalnych nabywców. Czas oczekiwania oraz emocje, jakie towarzyszą podróżą, powodują iż odbiór przekazów reklamowych jest zupełnie inny. Łatwiej wtedy nawiązuje się więź z marką, co przekłada się później na decyzje zakupowe – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Synergic.
Synergic jest wyłącznym operatorem powierzchni reklamowych na lotnisku w Modlinie. Z sukcesem realizowała tam kampanie dla marek takich, jak: Visa, MyCall, mBank, Lyca Mobile.
JK