SUBWAY®, największa sieć restauracji z sandwiczami na świecie, śmiało zaprezentował swoje odświeżone kultowe logo oraz nowy, wyrazisty symbol marki. Nowy logotyp po raz pierwszy został pokazany amerykańskim widzom w USA 5 sierpnia w piątkowym telewizyjnym bloku reklamowym. Od 2017 roku będzie go można zobaczyć na materiałach sieci na całym świecie.
Stworzenie nowego logo i symbolu to kolejny etap w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem SUBWAY® Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu. Uznanie SUBWAYA® za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór przez dzisiejszych wymagających konsumentów oraz możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych były niezbędne, aby zrobić kolejny krok w rozwoju marki.
– Jesteśmy w trakcie dynamicznej zmiany, której celem jest zaspokojenie potrzeb naszych gości, których gusta wciąż sie zmieniają. Marka SUBWAY® jest rozpoznawalna na całym świecie. Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niej w sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki – mówi Suzanne Greco, prezes i CEO firmy SUBWAY®.
Za pomocą odważnego, świeżego, nowoczesnego designu nowy projekt uchwyca kwintesencję marki. Pierwotne kolory zostały dostosowane do współczesnych realiów i potrzeb tak, by logo dostosowane było do wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.
Symbol to nowy atut brandu – kultowe strzałki zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on ideę marki: strzałki symbolizują możliwość wyboru, którą SUBWAY® w swoich restauracjach na calym świecie zapewnia każdego dnia swoim gościom.
Dwa nowe filmy promocyjne, w których po raz pierwszy widoczne jest nowe logo to „Clean Slate” oraz „Everyone. Produkcje zostały wyemitowane w amerykańskiej telewizji 5 sierpnia podczas najlepszego czasu antenowego. Reklamy zamieszczono także w mediach społecznościowych. Filmy promują i zwracają uwagę na postawę życiową określaną za pomocą hashtagu #SearchforBetter (#SzukajLepszego), podkreślają też rolę SUBWAYA® w poszukiwaniach lepszej jakości.
Nowe logo i symbol oraz inne, dodatkowe elementy wizualne, pojawią się we wszystkich restauracjach SUBWAY®, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych na całym świecie na początku 2017 roku.
JK