Logo

Marketing MIX

Progressivo wygrywa konkurs magazynu F5 i Papierowego Dizajnu

Magazyn F5 i blog Papierowy Dizajn wspólnie zorganizowali konkurs na zaprojektowanie unikatowego katalogu najzdolniejszych młodych, polskich twórców. W „Próbniku” znajdą się najciekawsze prace z dorobku przedstawicieli pięciu różnych dziedzin: ilustracji, fotografii, designu, mody oraz poezji. Konkurs na opracowanie identyfikacji wizualnej katalogu wygrało studio graficzne Progressivo PSV.

F5 wraz z Papierowym Dizajnem postanowili wesprzeć najzdolniejszych polskich twórców, którzy często stają przed wyzwaniem zaprezentowania swojej twórczości w odpowiedni sposób. Przedstawienie swoich dokonań w drukowanym katalogu pod nazwą „Próbnik” może stanowić dla nich szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Każdy dział wydania będzie charakteryzował się inną identyfikacją wizualną i to właśnie ona była przedmiotem konkursu. Finaliści musieli zaprojektować plakat promujący „Próbnik” oraz kreacje na Facebooka i Instagrama, które miały pokazać pomysł na okładkę publikacji  i identyfikację całości. Spośród wszystkich nadesłanych prac, najlepsza okazała się identyfikacja autorstwa Progressivo PSV.

– Każde wyróżnienie jest dla nas bardzo miłe i napędza do jeszcze cięższej pracy. W swoim uzasadnieniu organizatorzy konkursu zwrócili uwagę na spójny, minimalistyczny pomysł na promocję oraz skład publikacji, który nie odwróci uwagi od prac najzdolniejszych polskich twórców młodego pokolenia. Jest nam z tego powodu bardzo miło i jednocześnie chcielibyśmy pogratulować wszystkim uczestnikom – mówi dyrektor strategiczny Progressivo PSV, Mateusz Lipski.

Na ostateczną decyzję organizatorów wpłynęło także doświadczenie oraz zróżnicowane portfolio Progressivo PSV. W konkursie wzięło udział kilkadziesiąt firm, instytucji oraz niezależnych projektantów. Redakcja F5 wraz z ekspertami Papierowego Dizajnu wyłoniła dziesięciu finalistów, a następnie zwycięską pracę.

***

Łódzkie studio graficzne, od blisko 15 lat specjalizujące się w tworzeniu spójnego wizerunku marki – jej koncepcji merytorycznej i identyfikacji wizualnej. Siłą Studiasą świeżość i odwaga we wdrażaniu niekonwencjonalnych rozwiązań oraz dobra znajomość trendów i kodów kulturowych. PSV odpowiadało za projekt identyfikacji wizualnej i kreacje dla takich firm, jak Gatta, SEW Eurodrive, Adamed, Jeronimo Martins, Alstal. Do Klientów Studia należą kultowe brandy: Misbehave MISBH, Warsaw Sneaker Store, Łódź Design Festival.

JK