Logo

Marketing MIX

Brand Support przygotowała Festiwal Wypieków dla Bakallandu i Delecty

Agencja Brand Support przygotowała drugą edycję Festiwalu Wypieków dla firmy Bakalland SA. Jej zwieńczeniem będzie wydana jesienią „Wielka Księga z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów”. Festiwal Wypieków organizowany jest przez dwie należące do Bakalland SA marki: Bakalland i Delecta. 

Celem przygotowanej przez Brand Support drugiej już edycji Festiwalu Wypieków, jest wzmocnienie wizerunku marki Delecta na rynku jako eksperta w pieczeniu. W ramach projektu agencja Brand Support, która była odpowiedzialna również za poprzednią edycję, przygotowuje kolejną „Wielką Księgę z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów”. Pojawi się na rynku w październiku i będzie dostępna w sieciach handlowych.

Grupą docelową są posiadające rodzinę kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkające w dużych i średnich miastach, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach średnich plus. Domowe wypieki są dla nich ważne, dlatego często sięgają po rozwiązania, jakie oferuje im bogate portfolio produktów oferowanych przez Delectę i Bakalland.

Tegoroczny projekt poświęcony jest wypiekom regionalnym. W ramach projektu Polska została podzielona na 10 regionów, które, w poszukiwaniu przepisów i regionalnych ciekawostek, odwiedzili mistrzowie kuchni: David Gaboriaud i Jerzy Nogal. David Gaboriaud jest pół Polakiem, pół Francuzem od kilku lat mieszkającym w Polsce. Jest organizatorem wielu warsztatów i imprez kulinarnych. Propaguje ideę Slow Food czyli delektowania się jedzeniem. Jest zwolennikiem tradycyjnych, regionalnych produktów spożywczych. Jerzy Nogal to kucharz i fotograf. Organizator warsztatów kulinarnych, pasjonat naturalnych smaków i zdrowej żywności.

W poszukiwaniu tradycyjnych przepisów David i Jerzy zjechali Polskę z północy na południe i ze wschodu na zachód. Z tej podróży przywieźli wiele smakowitych przepisów regionalnych, prawdziwych skarbów kulinarnych.

Efektem kulinarnych podróży i poszukiwań dwóch znakomitych kucharzy było zebranie 100 unikatowych przepisów na regionalne wypieki. Każdy z nich został zgodnie z przepisem przygotowany, a następnie sfotografowany w zorganizowanej w całości przez Brand Support specjalnej sesji zdjęciowej, której efekty będzie można zobaczyć w „Wielkiej Księdze z Wypiekami.  Prosto z serc polskich regionów”. 

Klient: Bakalland SA

Produkty: Delecta, Bakalland

Agencja: Brand Support

Przedstawiciele klienta: Agnieszka Pragacz – senior brand manager, Katarzyna Morawska – specjalista ds. digital marketing

Przedstawicielka agencji: Karolina Bourgeon-Zielińska, senior account manager

Dyrektorzy kreatywni: Joanna Wróblewska, Natalia Sperkowska, Urban Godlewski

JK