Cinkciarz.pl podpisał wieloletni kontrakt z Polskim Związkiem Koszykówki. Umowa dotyczy współpracy sponsorskiej spółki z koszykarską reprezentacją Polski mężczyzn i kobiet. Porozumienie obejmuje także rozszerzoną reprezentację Polski, kadrę młodzieżową oraz reprezentację Polski koszykarzy 3×3.
Cinkciarz.pl od lutego br. wspiera Polską Ligę Koszykówki. Kibice w koszykarskich halach w całej Polsce mogli brać udział w wielu akcjach promocyjnych, organizowanych przez sponsora. Dzięki podpisanej właśnie umowie z Polskim Związkiem Koszykówki, Cinkciarz.pl uzyskał tytuły „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz „Official Foreign Currency Exchange Partner”.
Równocześnie Cinkciarz.pl został „Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Koszykarzy U20”, „Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Koszykarek”, „Oficjalnym Sponsorem Rozszerzonej Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz „Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Koszykarzy 3×3”.
– Mamy bardzo dobre doświadczenia płynące ze współpracy z Polską Ligą Koszykówki. Zamierzamy szerzej wspierać rozwój tej dyscypliny, także na poziomie reprezentacji narodowej, już podczas eliminacji do EuroBasketu 2017. Podpisana właśnie wieloletnia umowa z Polskim Związkiem Koszykówki pozwoli nam dotrzeć do kibiców dzięki ciekawym akcjom promocyjnym. Jesteśmy przekonani, że ubarwią one wiele sportowych zmagań – mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.
Marka sponsora będzie eksponowana na bandach LED w halach, w których w roli gospodarza swoje mecze rozegra reprezentacja Polski. Podczas meczów towarzyskich logotyp sponsora znajdzie się również na naklejkach na parkiecie. Brand Cinkciarz.pl będzie widoczny na ściankach do wywiadów oraz w stopce sponsorskiej materiałów prasowych Polskiego Związku Koszykówki.
– Jesteśmy zadowoleni, że możemy ogłosić podpisanie umowy sponsorskiej z tak solidnym partnerem, jakim jest Cinkciarz.pl. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny – mówi Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.
To kolejna podpisana w ostatnim czasie umowa sponsorska Cinkciarz.pl. Tylko w tym miesiącu spółka ogłosiła partnerstwa z piłkarskimi klubami: Ruchem Chorzów oraz Jagiellonią Białystok. Poza PLK, jest także sponsorem Chicago Bulls, reprezentacji Polski w piłce nożnej, Cracovii Kraków oraz Stelmetu BC Zielona Góra.
[youtube=”SW4Pcyi4BWg”]
JK