Instytut PWN zaprasza na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod hasłem: NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING. Wydarzenie odbędzie się 14 października w hotelu Airport Okęcie w Warszawie.
I edycja konferencji, która odbyła się w grudniu ub. roku została przyjęta bardzo dobrze przez uczestników: reprezentantów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i z sektora MŚP, odpowiedzialnych za tworzenie i rozwijanie produktów, projektowanie oraz produkcję opakowań, a także za promowanie marek.
Za najcenniejsze walory spotkania uznano: możliwość zawarcia cennych kontaktów biznesowych, poznanie najświeższych trendów rynku opakowań oraz dostęp do praktycznej wiedzy. Program oraz wysoka jakość wydarzenia zwróciły także uwagę licznych mediów branżowych.
II edycja Packaging: Marketing and Technology będzie kontynuacją spotkania z zeszłego roku.
Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze.
Podczas konferencji wystąpią m. in.:
Maciej Karłowicz – Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.
Andrzej Kornacki – Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.
Michał Kociankowski – Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.
Joanna Kwiczor – Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.
Dorota Kałowska – Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.
Krzysztof Polak – Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.
Monika Żuraw – Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.
Małgorzata Leniarska – Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.
Więcej szczegółów o konferencji i rejestracji: TUTAJ
Patronat nad konferencją objęła Polska Izba Opakowań.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
JK