Logo

Trade marketing

„Puszka na 100-lecie Legii” – Point of View dla piwa Królewskiego

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) uruchomiła dla marki piwa Królewskie aktywację „Puszka na 100-lecie Legii”. Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki towarzyszy konkurs i kampania digital, całość potrwa do 18 września.

Aktywacja uruchomiona w sieci przez agencję Point of View dla brandu Królewskie ma na celu zaangażowanie konsumentów w obchody stulecia klubu Legia Warszawa, sponsorowanego przez tę markę od 2004 r. Podstawą aktywacji „Puszka na 100-lecie Legii” jest głosowanie na jeden z trzech wzorów puszki przygotowanych z myślą o obchodach jubileuszu klubu z Łazienkowskiej. Użytkownicy mogą raz dziennie oddawać głos na wybrany przez siebie projekt na specjalnie przygotowanej stronie internetowej https://www.krolewskie.pl/puszki/. Oprócz statycznych wizualizacji puszek, na stronie można znaleźć ich przestrzenne modele w formacie 360 stopni oraz aktualizowane na żywo wyniki głosowania. Wzór puszki, który zbierze najwięcej głosów, trafi na półki sklepowe jeszcze w tym roku.

Po oddaniu głosu użytkownik może dodatkowo udzielić odpowiedzi na pytanie otwarte związane z Legią, by wziąć udział w konkursie. Zabawa potrwa do 18 września i podzielona jest na 3 etapy, w których wygrać można trzy podwójne zaproszenia VIP na mecze Legii oraz 60 jubileuszowych czteropaków piwa Królewskie. Łącznie nagrodzone zostaną 63 osoby. Każdemu etapowi towarzyszy inne pytanie otwarte.

Agencja Point of View przygotowała m.in. stronę konkursową z mechanizmem obracających się puszek i projekty graficzne, odpowiada też za obsługę konkursu – moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród etc. Zadaniem agencji było również opracowanie kreacji do kampanii display wspierającej konkurs (m.in. bannery wyświetlane w serwisach tematycznych związanych z Legią, Warszawą i sportem; czy kreacja karuzelowa z wideo, prezentująca puszki w widoku 360 stopni) oraz przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fanpage’a marki Królewskie na Facebooku. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez agencję Point of View, która współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 r. Wcześniej agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową stronę internetową tego brandu, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania”, quiz wiedzy o Legii dla jej fanów, aktywację związaną z tworzeniem nieoficjalnej mapy Warszawy, czy zakończony w ostatnich dniach konkurs „Poczuj klimat dawnej Warszawy”.

*** 

Point Of View (PoV sp. z o.o.) to agencja kreatywna, zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, kładąca nacisk na interaktywne doświadczenie marki – tworzenie historii, które pozwalają doświadczyć marki za pomocą mediów interaktywnych. Jest jedną z pierwszych w naszym kraju agencji interaktywnych – jeszcze w 1999 roku tworzyła pierwsze w Polsce kreacje interaktywne, a w 2000 r. pierwsze kreacje wykorzystujące rich media. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Aviva, Credit Agricole, Grupa Żywiec, ING, Millennium Bank, Paradyż, Polkomtel czy Warta.

JK