Logo

Marketing MIX

WOOPA dla M2 Films

Odkryj tajemnice puszczy”, pod takim hasłem toczy się kampania promująca film „Królestwo” dystrybutora filmów kinowych M2 Films, przygotowana przez agencję kreatywną WOOPA.

– Zadaniem agencji było stworzenie komunikacji, która odda widowiskowość i skalę projektu oraz będzie atrakcyjna zarówno dla rodzin, jak i miłośników Puszczy Białowieskiej – informuje Bartek Goldyn, dyrektor kreatywny w agencji WOOPA.

– Kreacje zaproponowane przez WOOPĘ doskonale podkreślają atuty tego wyjątkowego projektu, a kampania w social media pozwala wzmocnić wizerunek filmu jako propozycji kinowej zdecydowanie wyróżniającej się na tle innych filmów dokumentalno-przyrodniczych – mówi Paula Szmidt, dyrektor marketingu M2 Films.

Film „Królestwo” przedstawia dzieje puszczy i jej mieszkańców od epoki lodowcowej do czasów współczesnych. To rozrywka dla całej rodziny, o mocnym walorze edukacyjnym i  spektakularnych zdjęciach. Zainteresuje także miłośników przyrody i wielbicieli Puszczy Białowieskiej, która była jednym z planów filmowych.

Agencja WOOPA zajęła się stworzeniem dwóch Key Visuali, materiałów BTL (m.in. plakaty, ulotki, nakładki na bramki w sklepach), adaptacją strony www, składem i oprawą graficzną scenariuszy lekcyjnych dla nauczycieli, przygotowaniem kreacji do kampanii online oraz zaplanowaniem i prowadzeniem działań reklamowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Kampania telewizyjna i prasowa powstała została przygotowana wspólnie przez agencję WOOPA i M2 Films.

Współpraca między firmą M2 Films i agencją WOOPA rozpoczęła się w październiku 2015 roku. Początkowo obejmowała tylko działania reklamowe w mediach społecznościowych, następnie rozwinęła się w kompleksową obsługę kreatywną.

W kampanii wykorzystano kina, telewizję (kanały dziecięce), prasę, social media, materiały BTL, a także działania cross-promocyjne z sieciami sklepów: Kakadu, Bartek, Reporter Young, TOYS Box. Za kreację odpowiada agencja WOOPA. Zakupem mediów zajął się M2 Films we własnym zakresie. Kulminacja kampanii nastąpi w dwóch tygodniach przed premierą filmu 16 września.

Link do strony filmu: http://krolestwo-film.pl

JK