Logo

Marketing MIX

Agencja BE Media i sieć TV Student z nową ramówką 

Z początkiem września agencja reklamowa BE Media rozpoczęła rezerwacje czasu reklamowego na sieć nośników reklamowych TV Student – największego programu medialnego na rynku akademickim.

TV Student to kanał informacji studenckiej na ponad 50 uczelniach w całej Polsce. Łącznie przekaz nadawany jest na blisko 200 ekranach, przy czym dotarcie szacowane jest na 400 000 studentów.  Struktura kanału komunikacji zapewnia nośnikowi charakter wysoce dopasowanej formy przekazu do grupy docelowej. Unikalny kontent informacyjno-rozrywkowy tworzony jest przy współpracy studentów oraz przez przedstawicieli uczelni wyższych – każda uczelnia należąca do programu dysponuje czasem antenowym w celu komunikacji ze swoimi studentami i pracownikami. Pomiędzy materiałami merytorycznymi emitowane są bloki reklamowe.

Sieć kanału dodatkowo wspierana jest przez blog studencki Studenciak.com.pl

Operatorem nośników jest Centrum Prawa Bankowego i Informacji (wydawca m.in. Miesięcznika Finansowego BANK, a także koordynator jednego z największych projektów edukacyjnych o tematyce ekonomicznej w Polsce: Nowoczesne Zarządzanie Biznesem). Sprzedażą czasu reklamowego na wyłączność dla agencji i domów mediowych zajmuje się  Agencja Reklamowa BE Media.

JK