Logo

Trade marketing

Fotolia by Adobe na FestiwalDruku.pl

Tegoroczna edycja targów dla branży kreatywnej i poligraficznej, w których bank zdjęć Fotolia by Adobe po raz kolejny bierze udział, odbędzie się 7-8 września w EXPO XXI Warszawa. W specjalnej strefie poświęconej kreatywnym realizacjom drukarskim – „Be creative!” – Fotolia przedstawi fotografie ze swojej najnowszej kolekcji „Disconnect”.

Kreatywny bank zdjęć

Prace autorów kolekcji „Disconnect”, czyli trójki młodych fotografów pochodzących z różnych części świata, ukazują artystyczne oblicze fotografii stockowej. Twórcy – Brice Portolano, Théo Gosselin i utalentowana Polka Sonia Szóstak, stworzyli wyjątkowy zbiór lifestyle’owych zdjęć o mocno emocjonalnej narracji, zbudowanej wokół koncepcji storytellingu – opowiadania historii za pomocą obrazów. Ich fotograficzne zapiski z podróży po odległych krajach są niezwykle inspirujące, dlatego też na odwiedzających Festiwal Druku i Marketingu – w strefie „Be creative” – czekać będzie wystawa zdjęć z kolekcji.

– Dla gości naszego stoiska przygotowaliśmy pocztówki ze zdjęciami z kolekcji „Disconnect” oraz Standardowej Kolekcji Fotolia by Adobe, w tym z fotografiami najlepszych polskich dostawców. Mamy też inne miłe niespodzianki, np. wspólne robienie zdjęć. Czekamy na stoisku C3A w hali 3. Zapraszamy również do obejrzenia naszej wystawy w strefie „Be creative” i przekonania się na własne oczy, jak twórcze i wyjątkowe mogą być zdjęcia stockowe – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.

Nowoczesne rozwiązania

Podczas targów Fotolia, poza prezentacją swojej oferty obejmującej obecnie ponad 62 miliony plików, przeprowadzi także prezentację o zastosowaniu oferowanego przez siebie API w usługach druku na życzenie. API Druk-Na-Życzenie to rozwiązanie pozwalające klientom drukarni opierających swój biznes na sprzedaży internetowej produktów na indywidualne zamówienie (fototapety, wydruki na płótnie, naklejki, dekoracje ścienne, koszulki itp.) na łatwe wyszukiwanie i dodawanie obrazów do zamawianych produktów, bez opuszczania strony internetowej firmy. Prezentacja banku zdjęć będzie częścią konferencji, która odbędzie się 8 września o godz. 11.00 w hali 3, na stoisku E10.

O Festiwalu Druku

Festiwal odbędzie się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa, przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Godziny otwarcia dla zwiedzających: 10.00–17.00. Bank zdjęć Fotolia by Adobe będzie obecny na stoisku C3A w hali 3. Równolegle w hali 1 odbywa się FestiwalMarketingu.pl.

Fotolia by Adobe jest liderem wśród dostawców zdjęć stockowych w Europie. Oferuje ponad 62 mln obrazów, grafik wektorowych oraz plików wideo dostępnych na licencji royalty-free. Założony w 2004 roku, serwis Fotolia dostarcza profesjonalne, wysokiej jakości oraz łatwo dostępne obrazy, których cena zaczyna się od 0,54 zł za pojedynczy obraz. Pliki są wolne od ograniczeń czasowych i geograficznych. Jako międzynarodowy dostawca serwis Fotolia oferuje najwyższej jakości obrazy różnorodnym klientom – zarówno dużym agencjom kreatywnym, prasie oraz wydawnictwom, jak i małym jednoosobowym firmom. Od stycznia 2015 roku Fotolia jest częścią rodziny Adobe.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem pl.fotolia.com lub na portalach: Facebook, Twitter, Google+ oraz na blogu Fotolia.

 JK