Importer upominków reklamowych niezbędnych w pracy, biurze, w domu i podróży zaprasza na premierę autorskiego katalogu Blue Collection.
Jesień to tradycyjny termin premiery kolejnego wydania katalogu Blue Collection, a wraz z nim licznych nowości i premier rynkowych. Edycja jesień/zima przynosi powiew zmian.
– Znacznie poszerzyliśmy ofertę działu ELEKTRONIKA, wprowadzając sporo wyczekiwanych nowości takich jak gogle VR, kamera sportowa, opaska smart czy mini-dron. Dodaliśmy też QR kody prowadzące do filmowych prezentacji produktów oraz porady ekspertów. Znane i lubiane gadżety pojawiły się w zupełnie nowych wariantach kolorystycznych. Rozwijamy w ten sposób koncepcję naszego autorskiego katalogu, niezmiennie dostarczając sprawdzone rozwiązania i innowacyjne patenty – podkreśla Bartosz Startek, specjalista ds. marketingu i PR w Blue Collection.
Nowa oferta będzie obowiązywać od 19 września br. Z katalogiem będzie można zapoznać się na targach reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Firma zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska D13.
Targi reklamy FestiwalMarketingu.pl odbędą się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
Bezpłatna rejestracja na targi: TUTAJ.
JK