Doświadczeni praktycy, najnowsze trendy w marketingu, doskonała okazja do nawiązania kontaktów branżowych oraz oferta ponad 50 czołowych dostawców artykułów promocyjnych wspierających sprzedaż czekają uczestników Silesia Marketing Day. Pierwsza edycja wydarzenia odbędzie się w Muzeum Śląskim w Katowicach.
Wydarzenie kierowane jest dla wszystkich osób poszukujących inspiracji w obszarze event marketingu, budowania relacji i marketingu strategicznego. W gronie prelegentów znaleźli się: Adriana Piekarska, Marcin Gieracz i Tomasz Przewoźnik.
– Tworzymy wydarzenie mające służyć wymianie wiedzy i nawiązywaniu nowych kontaktów. Nietuzinkowe miejsce jakim jest Muzeum Śląskie i sale – umiejscowione 3 poziomy pod ziemią nadadzą mu wyjątkowy charakter – mówi Robert Załupski, dyrektor marketingu OOH magazine.
Silesia Marketing Day jest dedykowane pracownikom działów marketingu, agencji reklamowych i eventowych. Ilość miejsc jest ograniczona i wymagana jest rejestracja na stronie wydarzenia.
Czołowi dostawcy artykułów promocyjnych w ramach PROMO SHOW pokażą setki nowości przygotowanych na zbliżający się sezon świąteczny.
Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine. Partnerem: Event Marketing Insitute.
JK