Ford, jeden z największych i najbardziej znanych koncernów samochodowych na świecie, zrealizował w sierpniu nową kampanię reklamową dla nowego Forda S-MAX z ekskluzywnej linii samochodów Vignale. Ekspozycja nieprzypadkowo odbywała się na terenie czterech polskich portów lotniczych. Za kampanię na trzech z nich, tj. – krakowskie Balice, wrocławskie Strachowice oraz w Gdańsku odpowiada firma Synergic wspólnie z domem mediowym Mindshare.
Spółka Synergic zrealizowała kampanię w przestrzeni, która podkreśla prestiż, wygodę i styl – cechy najlepiej opisujące charakter nowej linii Forda.
– Lotniska to nowoczesna przestrzeń miejska, która doskonale oddaje prędkość, komfort i wysoką jakość, dlatego Ford S-MAX Vignale,który prezentuje te wartości, doskonale wkomponowuje się w to miejsce – podkreśla Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic.
Do przeprowadzenia akcji wykorzystano różnorodne formaty reklamowe, by podkreślić wielofunkcyjność samochodów nowej serii – m.in. backlighty i citylighty, jak również proporce, a także formy trójkątnych siatek.
[galeria=”1″]
JK