Logo

Marketing MIX

„Gdzie jest Carex?” – promocja z nagrodami dla najmłodszych

1 września 2016 roku marka Carex rozpoczęła dwumiesięczną promocję konsumencką „Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jej celem jest edukacja najmłodszych w zakresie właściwej higieny dłoni – szczególnie ważnej w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowych zachorowań. W okresie trwania promocji na wariantach dziecięcych mydeł Carex w punktach sprzedaży w całej Polsce pojawią się bohaterowie kinowego hitu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”, który wkrótce ukaże się na DVD i Blu-Ray.

Carex to lider rynkowy w segmencie mydeł antybakteryjnych*. Marka w swoim portfolio posiada także chusteczki odświeżające, żele do rąk oraz żele pod prysznic dla całej rodziny. Tej jesieni marka Carex przygotowała promocję konsumencką „Gdzie jest Carex?”, której celem jest promowanie właściwych nawyków higienicznych wśród najmłodszych.

Na potrzeby akcji w punktach sprzedaży w całym kraju pojawi się specjalna edycja wariantów dziecięcych antybakteryjnych mydeł Carex, oznaczonych promocyjnymi nakładkami i naklejkami z filmowymi postaciami. Do mydeł do rąk o pojemności 250ml, będą dołączone gratisowe zmywalne tatuaże oraz naklejki z bohaterami filmu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”.  

Akcji „Gdzie jest Carex?”, realizowanej we współpracy z The Walt Disney Company Polska, towarzyszy  konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny wariant mydła dla dzieci Carex, zarejestrować paragon na stronie www.carex.pl oraz wykonać proste zadanie konkursowe, polegające na przesłaniu zdjęcia ilustrującego hasło „brudne dziecko to szczęśliwe dziecko”.

– Jednym z głównych zadań, jakie stawia sobie marka Carex, jest edukacja w zakresie prawidłowej higieny dłoni. Tym razem do wspólnej zabawy przy myciu rąk chcieliśmy zachęcić dzieci i ich rodziców. Nieprzypadkowo akcja ta zaplanowana została na początek sezonu wzmożonych zachorowań, kiedy higiena rąk jest szczególnie istotna Ponieważ realizowana w zeszłym roku promocja ze wsparciem postaci Disneya cieszyła się dużym zainteresowaniem, także i tym razem do wspólnych starań o czyste, dziecięce ręce postanowiliśmy zaangażować ulubionych bohaterów dzieci. Tegoroczną inicjatywę wspierają dołączane do produktów naklejki oraz tatuaże z postaciami z filmu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”, a także towarzyszący akcji konkurs ­– mówi Anna Pajestka, Brand Manager marki Carex.

Promocja zapowiadająca premierę filmu na DVD i Blu-Ray komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach i naklejkach na produktach, standach promocyjnych, cenówkach oraz szarfach przypółkowych umieszczonych w punktach sprzedaży. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w kanałach telewizyjnych Disney oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).

Promocją objęte są wszystkie dziecięce warianty antybakteryjnych mydeł w płynie Carex: Carex Strawberry Candy, Carex Bubble Gum oraz Carex Splash (250ml, 500 ml i 1000ml).

Akcja promocyjna trwa do 31 października 2016 r.

Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360 Sp. z o.o.

Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR.

Regulamin promocji dostępny jest na www.carex.pl oraz w siedzibie Organizatora.

JK