Logo

Marketing MIX

Golden Rose na The Look on The Year 2016

Znana i lubiana przez Polki marka Golden Rose, słynąca z kosmetyków kolorowych, brała udział w tworzeniu makijaży uczestników The Look on The Year – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów modelingowych na świecie.

Samo wydarzenie ma na celu wyselekcjonowanie i wypromowanie nowych, młodych twarzy w świecie modelingu. Podczas finałowej gali, która odbyła się 2 września 2016 w Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, finaliści walczyli o tytuł najlepszego modela i najlepszej modelki w Polsce.

Zadaniem wizażystek Golden Rose, w trakcie tego prestiżowego wydarzenia, było zadbanie o doskonałą aparycję uczestników zarówno podczas sesji zdjęciowej, przed konferencją prasową, jak i przed galą finałową.

Odpowiednio dobrane kosmetyki marki Golden Rose i przemyślane makijaże sprawiły, że wszyscy uczestnicy prezentowali się wyjątkowo atrakcyjnie. Zaszczytny tytuł zdobyli Natalia Kozicz i Robert Kapica. Laureaci będą reprezentować nasz kraj w światowym konkursie THE LOOK OF THE YEAR we Włoszech.

 

fot. Kurnikowski/AKPA

JK