Logo

Marketing MIX

Marketingowy słownik diki.pl

Langmedia wprowadza na rynek obszerną i uaktualnioną wersję specjalistycznego angielskiego słownika marketingowego diki.pl, zawierającego blisko 3,5 tys. haseł. To jedyne takie narzędzie, przygotowane z myślą o branży marketingowej w Polsce.

Słownik został rozszerzony o nowe specjalistyczne hasła, w tym dotyczące marketingu online. Równocześnie dokonano aktualizacji istniejących już haseł – zweryfikowano wszystkie pod kątem merytorycznym i językowym. Dodano brakujące hasła z zakresu marketingu tradycyjnego i online. Do najważniejszych dodano także przykładowe zdania pokazujące zastosowanie danego słowa. Przykłady oparte są na zachodnich artykułach branżowych, co pomoże lepiej zrozumieć hasła w kontekście i ułatwi czytanie fachowej literatury.

Nowy słownik marketingowy zawiera około 3480 haseł. Poprzednia wersja zawierała ich 2600. Prace nad słownikiem wymagały wykorzystania wielu źródeł, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Wiele haseł wymagało deskryptywnego podejścia, ze względu na brak ich ekwiwalentów
w terminologii marketingowej języka polskiego.

– Wierzymy, że znacząco ulepszona wersja słownika marketingowego diki.pl będzie dużą pomocą dla wszystkich pracujących w branży reklamy, marketingu
i mediów. Nasz słownik, podobnie jak marketing, rozwija się dynamicznie, dzięki czemu zainteresowani znajdują prawdziwy, żywy i używany dzisiaj na świecie język branży – mówi Michał Lach, inwestor, wcześniej m.in. założyciel K2 Internet.

Słownik marketingowy diki.pl jest częścią słownika polsko – angielskiego i angielsko – polskiego, który w swojej ofercie, oprócz słownika ogólnego i marketingowego, posiada również słowniki specjalistyczne z dziedzin takich, jak np.: medycyna, prawo, poligrafia, dziennikarstwo, działalność wydawnicza, finanse, handel, kinematografia i wiele innych.

W multimedialnym słowniku angielskiego Diki.pl dostępnych jest ponad 2 878 326 przykładów użycia słówek. Wybrane zdania zostały zilustrowane nagraniami wymowy, co umożliwia naukę rozumienia ze słuchu.   Słownik Diki.pl automatycznie odtwarza wymowę wyszukiwanych słówek i fraz, nagraną przez brytyjskich i amerykańskich lektorów.

Diki.pl to także tysiące kolorowych zdjęć, ułatwiających szybkie i trwałe poznawanie rzeczowników. Na poziomie dopracowania haseł to najdokładniejszy słownik – w przeciwieństwie do innych, tworzonych automatycznie, w diki.pl przykładowe zdania opracowane są przez anglistów, to także jedyny w Polsce dostępny on-line słownik kolokacji. Warto wspomnieć również o praktycznych cechach tego narzędzia: jedyny słownik bez reklam (w wersji mobilnej) po zalogowaniu się na bezpłatne konto,  z doskonale dopracowanym usability, w tym  bardzo szybkim dostępem do wyników wyszukiwania. Unikalność tego słownika to również jego połączenie z platformą do nauki języka on-line eTutor. Obecnie to największy słownik internetowy, oglądalność w Polsce dochodzi do 10 mln unikalnych użytkowników miesięcznie i nadal dynamicznie rośnie. Wielokrotnie nagradzany m.in. tytułem serwisu edukacyjnego roku, dziesięciokrotnie przebił oglądalnością najstarszy, znany polski słownik on-line LING.

www.diki.pl

 

JK