Logo

Marketing MIX

Światowy Dzień FAS – kampania edukacyjno – społeczna

9 września obchodzono Światowy Dzień FAS – jest to okazja, aby przypomnieć, czym jest Płodowy Zespół Alkoholowy. Jednak kobiety w ciąży o skutkach picia alkoholu powinny pamiętać całe 9 miesięcy. Z tej okazji w prywatnych przychodniach medycznych Lux – Med i Medicover na nośnikach reklamowych emitowane są 15 sekundowe spoty pokazujące skale zagrożenia. 

Kampania społeczna ma charakter ogólnopolski i obejmuje ponad 100 placówek medycznych i 350 nośników. Przygotowany materiał edukacyjny, który przypomina o FAS – czyli o Płodowym Zespole Alkoholowym w postaci spotu został przygotowany przez Agencję Reklamową BE Media.

Senat Stanów Zjednoczonych, ustanowił dzień 9 września Narodowym Dniem FAS – również tego samego roku, po raz pierwszy obchodzono ten dzień w Polsce.
Projekt edukacyjno – społeczny realizowany jest od czerwca do końca września i został przygotowany przez Kompanię Piwowarską wspólnie z Agencją Reklamową BE Media.

www.be-media.com.pl