Logo

Marketing MIX

Jula z nową komunikacją marketingową

Sieć multimarketów Jula prezentuje całkowicie nowy projekt komunikacji marketingowej oparty o intrygujące hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym wystartowała 1 września. Zastosowany model komunikacji obejmie telewizję, internet, reklamę zewnętrzną i reklamę na terenie sklepów. Całość zbudowana została wokół postaci Romeo – nowoczesnego konsumenta „nakręcającego” odbiorców do działania, zgodnie z podstawowym przekazem marki.

Projekt nawiązuje do Szekspirowskiego dzieła wszechczasów, wykorzystując grę słów „Julia” i „Jula”.  Romeo to nowoczesny, pełen energii mężczyzna, który poprzez swoją postawę zachęca odbiorców do aktywności w domu, w ogrodzie oraz w plenerze. Nowa komunikacja marketingowa ma podkreślić, że marka oferuje unikalny mix produktów do spędzania czasu w aktywny sposób, promując przy tym dobry stosunek ceny do jakości.

Pierwsza odsłona nowej komunikacji – „Czas na jesienne porządki” – realizowana jest od 1 do 21 września br. Przygotowana strategia marketingowa zakłada promocję produktów wyselekcjonowanych z szerokiej oferty Jula. Kampanie będą promowały różnorodność asortymentu dostępnego w sieci multimarketów.  

Wrześniowa kampania skierowana jest do szerokiego grona odbiorców i obejmie wiele kanałów jednocześnie. W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, w których wspomniany Romeo poetyckim językiem opowiada o produktach marki Jula towarzyszących mu na co dzień przy pracach w domu i w ogrodzie. (LINK)

Kampania będzie wspierana także: nośnikami OOH, reklamą w internecie, social mediach oraz materiałami na terenie multimarketów.

Jednym z elementów kampanii jest również najnowszy katalog Jula „Jesień-zima 2016”. Znajduje się w nim ponad 1000 nowości na 1094 stronach z nową ofertą produktowo-cenową na nadchodzący sezon. /www.jula.pl/temat/2016/katalog-jesien-zima-2016/

– Oczekujemy, że nasza nowa komunikacja marketingowa doprowadzi do jeszcze większej rozpoznawalności marki i przyczyni się istotnie do wzrostu wiedzy o wyjątkowym formacie multimarketów Jula, które wyróżniają się niespotykaną na polskim rynku różnorodnością i szerokością asortymentu. W naszej ofercie znaleźć można doskonały wybór marek własnych oraz marek znanych producentów, w dobrej relacji ceny do jakości. Jula to miejsce, w którym Klient znajdzie wszystko to, co niezbędne do domu, ogrodu i wypoczynku, pod jednym dachem – mówi Joanna Pietras, Marketing Manager w Jula Poland.

Za nowym pomysłem marketingowym stoi agencja reklamowa: ALL ABOUT CONTENT sp. z o.o. Za zakup TV odpowiada STARCOM sp. z o.o., natomiast za zakup mediów online’owych – MEDIA PLUS sp. z o.o.

JK