Logo

Marketing MIX

Kamil Michalski w Kantar Insight Poland

We wrześniu do Kantar Insights Poland (organizacja obejmująca Kantar Millward Brown i Kantar TNS) dołączył Kamil Michalski. Obejmie on nowe w Kantarze stanowisko Digital Director.

Obszar badań cyfrowych rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego zarządzania zmianami technologicznymi i metodologicznymi. Rolą Kamila Michalskiego będzie kierowanie działaniami Kantar w obrębie zarówno realizacji badań typu digital, takich jak m.in. panele, czy on-line communities jak i tworzeniem strategii rozwoju badań digital i on-line.

Kamil Michalski, przez ponad 15 lat zdobywał doświadczenia badawcze w takich firmach, jak Gfk Polonia, czy IIBR/Gemius. W organizacjach tych zajmował się sektorami FMCG i narzędziami badawczymi typu on-line. Kamil Michalski przeszedł do Kantar Insight Poland z Ipsos, gdzie był odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie technik on-line i mobile w Polsce oraz regionie CEEA. Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

JK