Gillette® (NYSE: PG), dostawca produktów do golenia dla mężczyzn ogłosił dziś rozpoczęcie współpracy z klubem FC Barcelona. Obie strony łączy głębokie przekonanie, że do miejsc, do których warto dotrzeć, nie ma dróg na skróty. Jako partner premium, Gillette będzie podkreślał rolę, jaką na drodze do zwycięstwa odgrywa precyzja. Tak na boisku jak i poza nim.
FC Barcelona, jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, z wielką determinacją wyszukuje i szkoli najlepszych zawodników już na samym początku ich kariery. Gillette, najlepszy dla mężczyzny, nieustannie, w każdym, najdrobniejszym szczególe, ulepsza maszynki do golenia, tworząc produkty bliskie perfekcji. Dla obu stron precyzja jest kluczową wartością, wspierającą kolejne pokolenie w walce
o mistrzostwo. Decyzja o przeniesieniu współpracy na skalę światową poprzedzona były sukcesem programu wyłącznego partnerstwa w regionie Ameryki Łacińskiej.
Gillette już od ponad wieku stale udoskonala swoje maszynki tak, by ich ostrza umożliwiały każdemu mężczyźnie osiągnięcie nieporównywalnej precyzji.
– Gillette i FC Barcelona to naturalne połączenie, w naszych dążeniach do mistrzostwa łączą nas nasze główne wartości – jedną z nich jest precyzja – powiedział Francesco Tortora, główny dyrektor marki Gillette. – Cieszymy się, że możemy wspierać najpopularniejszy sport świata i dać fanom piłki jeszcze więcej możliwości udziału w czymś, co tak kochają.
FC Barcelona, jedna z najlepszych drużyn świata, przywiązuje ogromne znaczenie do precyzji. Zarówno na boisku, jak i w fazie identyfikacji i rozwoju talentu.
– Precyzja jest zapisana w DNA naszego klubu, a nieustanne szlifowanie naszych umiejętności sprawia, że jesteśmy jednym z najbardziej zwycięskich klubów świata – powiedział Manel Arroyo, wiceprezes klubu i dyrektor do spraw marketingu i komunikacji. – Tak jak Gillette, wierzymy, że każdy milimetr robi różnicę, a precyzyjna gra decyduje o losach meczu.
Poza wspieraniem FC Barcelona, Gillette połączy siły z jedną z klubowych gwiazd, Neymarem Jr. Współpraca ma na celu pokazanie zabawnych historii o tym, jak czasem orientujemy się, że czas sięgnąć po nowe środki– zarówno w życiu jak i podczas golenia. Za pośrednictwem Twittera, Neymar Jr udostępnia zabawne zdjęcia siebie z czasów zanim osiągnął sukces, zachęcając swoich fanów do spojrzenia na swoje stare nawyki z przymrużeniem oka i docenienia swoich dotychczasowych sukcesów. Neymar Jr jest światowym ambasadorem marki Gillette i wspiera przygotowaną specjalnie na Olimpiadę w Rio kampanię „Perfect Isn’t Pretty”.
Precision Moments on the Pitch
Aby opowiedzieć o fanom FCB o nowej współpracy, Gillette wyprodukuje serię filmików „Precision on the Pitch”, które będą dostępne na stronie FCBarcelona.com. Kolekcja będzie pokazywała nagrane podczas treningów, precyzyjne zagrania gwiazd klubu. Dodatkowo marka Gillette będzie widoczna w cyfrowych
i społecznościowych kanałach FCB oraz w lokalnym brandingu.
KL