Logo

Marketing MIX

Nowa Account Manager w hyperCREW

hyperCREW wzmacnia dział obsługi klienta – dołącza do niego Katarzyna Uziembło, na stanowisku Account Managera.

Agencja hyperCREW wzmacnia dział obsługi klienta. Dołącza do niego Katarzyna Uziembło, która na stanowisku Account Managera zajmie się obsługą m.in. GlaxoSmithKline, Maoam (marka Haribo), Grupy Żywiec oraz BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Grupa Bosch).

Katarzyna Uziembło ma 7-letnie doświadczenie w pracy w branży marketingowej. Bezpośrednio przed dołączeniem do hyperCREW zajmowała stanowisko Client Service Director w Valkea Media. Wcześniej w agencji ClearSense jako Project Manager/Product Manager pracowała nad projektami dla klubu Legia Warszawa, a w agencji Xconcept, na stanowisku Interactive Project Leader/Project Manager, obsługiwała m.in. firmy i marki: Ambra, Colian, COTY, Procter & Gamble, L’Oreal, Chiquita Europe B.V., Unimil, Dax Cosmetics. Karierę w branży rozpoczynała w agencji Synerway przy obsłudze takich klientów jak: GTI Travel, Ronson, Orbis, City Index, Green House Development.

Katarzyna Uziembło jest absolwentką Dziennikarstwa/UKSW i Prawa/Wyższa Szkoła Prawa i Administracji.

 ***

hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od 10 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim  i pełnej obsłudze BTL. 

JK