Logo

Marketing MIX

Forever 21 już w Polsce ze wsparciem Weber Shandwick

W sobotę, 17 września odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego salonu amerykańskiej marki Forever 21 w Łodzi. Za całość działań komunikacyjnych i kolejne otwarcia odpowiedzialny jest polski oddział Weber Shandwick.

Pierwszy salon został otwarty w łódzkiej Manufakturze. Na 200 pierwszych gości czekały karty podarunkowe o wartości 50 PLN. Przez cały dzień o dobrą atmosferę dbał DJ oraz host, który zachęcał do wspólnej celebracji i udziału w konkursach, a wśród gości specjalnych pojawiła się aktorka Julia Wróblewska, oraz Instagramerki @aleksandracedro, @ashplumplum oraz @donatkay. 

Dzień otwarcia poprzedziły działania promocyjne prowadzone w mediach społecznościowych, współpraca z influencerkami, kampanie reklamowe w digitalu i OOH. Otwarcie salonu Forever 21 w Łodzi jest pierwszym z trzech zaplanowanych na ten rok. Kolejne odbędą się w Poznaniu i w Warszawie.

*** 

Weber Shandwick jest wiodącą globalną firmą działająca w obszarze komunikacji i zaangażowania. Posiada oddziały w 78 miastach i 34 krajach, zaś działalność agencji obejmuje 126 miast w 81 krajach (w tym w Polsce). Zróżnicowany zespół agencji, złożony ze strategów, analityków, producentów, projektantów, deweloperów oraz specjalistów kampanii marketingowych zdobył najbardziej prestiżowe nagrody na świecie, do których należą m.in. nagroda A-List Agency według Ad Age w 2014 oraz 2015 roku, tytuł Global Agency of the Year według raportu The Holmes Report w 2014 oraz 2015 roku, a także tytuł Global Agency of the Year według PRWeek w 2015 roku. Weber Shandwick to także zdobywca 25 prestiżowych Lwów Cannes, począwszy od 2009 roku. Agencja otrzymała wyróżnienia Best Place To Work według Ad Age w 2014 i 2015 roku, a także według PRWeek w 2013 oraz 2014 roku. Weber Shandwick wdraża dogłębną specjalizację w różnych sektorach i obszarach działalności, wliczając w to m.in. consumer marketing, reputację korporacyjną, sektor healthcare, technologie, public affairs, usługi finansowe, usługi z zakresu CSR, komunikacja branży finansowej oraz zarządzanie kryzysowe. Agencja stosuje także własnościowe rozwiązania społeczne, cyfrowe oraz analityczne. Weber Shandwick jest częścią Interpublic Group (NYSE: IPG).

www.webershandwick.pl

JK