Aby przekazać swoje motto „Stay True” i zachęcić ludzi, żeby częściej słuchali własnego serca, marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw i DJ-em Piotrem Bejnarem zrealizowała projekt Heartbeats.
Cel globalny akcji to budowanie wizerunku marki jako aspiracyjnej, nowoczesnej i dynamicznej, która docenia oryginalność i bycie wiernym sobie, zgodnie z filozofią Stay True; marki, która zachęca konsumentów, aby żyli własnym życie i inspirowali innych. Kampania ma udowodnić, że jeśli jest się sobą, można spełnić swoje wyjątkowe marzenia, a marka pomaga w tym w ludziom, który właśnie żyją i działają zgodnie ze sobą, którzy są wierni sobie
Akcja na świecie wystartowała w listopadzie 2013 roku.
Do działań digitalowych był zaangażowany dom mediowy – MullenLowe MediaHub.
Finałem był niezwykły koncert w warszawskim klubie Niebo, w trakcie którego Bejnar tworzył muzykę na żywo w oparciu o rytm serc zgromadzonej publiczności za pomocą stworzonej specjalnie w tym celu technologii. Dodatkowo powstała aplikacja mobilna, dzięki której każdy, śladem Bejnara, mógł w prosty sposób stworzyć muzykę w oparciu o własny rytm serca. Film ukazujący prace Bejnara nad projektem stał się częścią globalnej kampanii marki Ballantine’s Stay True Stories. Wyreżyserował go Marcin Filipek, a wyprodukowała Flota Filmowa.
[youtube=”Z3rb8-y7Vdg”]
***
MullenLowe Group, będąca częścią Grupy Interpublic, to ukierunkowana na kreatywność zintegrowana sieć komunikacji marketingowej z ogromnym doświadczeniem biznesowym i gotowością do podejmowania wyzwań. To globalny butik kreatywny, który czerpie inspirację z lokalnych kultur, mając równocześnie światowy zasięg. Dzięki pakietowemu modelowi organizacyjnemu, Grupa specjalizuje się w: rozwiązaniach komunikacji marketingowej za pośrednictwem MullenLowe, zintegrowanym digital marketingu dzięki MullenLowe Profero, zakupie i planowaniu mediów poprzez MullenLowe Mediahub oraz marketingu aktywacyjnym i konsumenckim za pośrednictwem MullenLowe Open. Grupa niezmiennie znajduje się w gronie najczęściej nagradzanych i najbardziej efektywnych Grup sieciowych na świecie.
Grupa Interpublic jest jedną z wiodących światowych organizacji zrzeszających agencje reklamowe i firmy świadczące usługi marketingowe. Do głównych marek globalnych zaliczają się BPN, Craft, FCB (Foote, Cone & Belding), FutureBrand, Golin, Huge, Initiative, Jack Morton Worldwide, MAGNA GLOBAL, McCann, Momentum, MRM//McCann, Mullen Lowe Group, Octagon, R/GA, UM and Weber Shandwick. Wiodące marki o zasięgu krajowym to Avrett Free Ginsberg, Carmichael Lynch, Deutsch, Hill Holliday, ID Media i The Martin Agency.
JK