Aleksandra Niegowska jako nowy lider marketingu będzie odpowiedzialna za strategię rozwoju marki iSpot zarówno w obszarze B2C jak i B2B. Zarządzać będzie marketingiem, PR oraz wsparciem obsługi klienta.
Przed objęciem stanowiska w iSpot Aleksandra Niegowska pracowała w sieci perfumerii Douglas jako Central Promotion Manager. Wcześniej, przez blisko 3 lata, zajmowała się marketingiem w Zurich Life Assurance w Irlandii. Ma również doświadczenie marketingowe z branży finansowej, dzięki pracy w Getin Bank oraz w Europejskim Funduszu Leasingowym.
– iSpot to spektrum możliwości: urządzenia, akcesoria, szkolenia, warsztaty, spotkania z inspirującymi gośćmi. Dołączam do zespołu w fascynującym momencie – technologie, które jeszcze niedawno zarezerwowane były dla znawców, dzisiaj stają się niezbędnym elementem życia dla bardzo szerokiej grupy odbiorców. To wyzwanie – budować ekosystem produktów i usług, tak, aby spełniał indywidualne wymagania i oczekiwania. Wierzę, ze moje doświadczenie z rynku konsumenckiego i umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów, przyczynią się do budowania pozycji iSpot na rynku – mówi Aleksandra Niegowska.
W obszar zainteresowań zawodowych Aleksandry Niegowskiej szczególnie wpisują się kampanie z obszaru ATL, kreatywne eventy oraz kontent marketing. Jej pasją jest muzyka, film oraz taniec towarzyski, z którym związana była przez 13 lat. Jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na kierunku zarządzanie i marketing.
***
iSpot Apple Premium Reseller to sieć salonów z pełną ofertą firmy Apple oraz firm trzecich specjalizujących się w tworzeniu produktów komplementarnych do iPodów, iPhone’ów, iPadów oraz Maców. Jest to sieć salonów spełniających restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Premium Reseller. Zespół iSpot składa się z certyfikowanych specjalistów posiadających wiedzę pozwalającą na zaprezentowanie oraz dopasowanie aktualnie dostępnych, najnowocześniejszych na świecie rozwiązań do realnych potrzeb klienta. Odwiedzając salony iSpot klient ma możliwość praktycznego przetestowania każdego z rozwiązań.
JK