Logo

Marketing MIX

Peppermint dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Agencja Peppermint zaprojektowała stronę Muzykoteki Szkolnej Narodowego Instytutu Audiowizualnego. Nowa strona www.muzykotekaszkolna.pl dostosowana jest do potrzeb grupy docelowej, czyli nauczycieli muzyki w szkołach.

Zadaniem Peppermint było stworzenie nowej odsłony strony Muzykoteki, w tym zbadanie potrzeb grupy docelowej. W związku z tym agencja przeprowadziła pogłębione wywiady z nauczycielami oraz uczniami, zaś na podstawie raportu z badań zaprojektowała stronę, która ma spełniać potrzeby owych grup. Projekt graficzny powstałej strony uwzględniał zarządzanie informacją (AI) oraz wygodę użytkowników strony (UX). Całość projektów graficznych została dostosowana do wymogów urządzeń mobilnych i desktopowych (RWD).

Prace odbyły się dzięki zaproszeniu do współpracy Peppermint przez Narodowy Instytut Audiowizualny, wydawcę serwisu Muzykoteka Szkolna w ramach umowy projektowej. Strona Muzykoteki jest kolejnym projektem, który agencja Peppermint zrealizowała dla NInA.

– Dynamiczny rozwój nowych technologii, a dzięki temu również możliwości w obszarze edukacji zachęciły nas do stworzenia nowej odsłony Muzykoteki Szkolnej. Zależało nam, aby serwis w dalszym ciągu plasował się w czołówce projektów edukacyjnych wykorzystujących nowe narzędzia technologiczne. Będąc dostępnym na urządzeniach mobilnych i profilując treści w zależności od tego, kto z serwisu korzysta, Muzykoteka Szkolna jeszcze skuteczniej zachęca do odkrywania świata muzyki, co nas bardzo cieszy – mówi Agnieszka Wolak, Rzecznik Prasowy, Narodowy Instytut Audiowizualny.

– Przy tym projekcie mierzyliśmy się z dwoma zadaniami – stworzeniem nowoczesnej strony, która będzie odpowiadać trendom, ale i charakterowi NInA-y, jak też dostosowaniem jej do potrzeb specyficznego odbiorcy. Wierzymy, że to się udało – podkreśla Magda Krejpcio, New Business Manager, Peppermint.

Zespół NInA: Marta Sztanka, Mateusz Martyn

Zespół projektowy Peppermint: Łukasz Gujski & Natalia Flack (strategia i badanie), Bartek Cymer & Andrzej Sarzała (AI i UX), Marcin Piwnicki (kreacja), Magda Krejpcio (new business i project management).

JK