Już niebawem kolejna edycja Akademii Handlowca – 23 listopada w Warszawskim Teatrze Kamienica, spotkają się najlepsi handlowcy z całej Polski, by zdobywać nowe narzędzia sprzedażowe i wzmacniać swoją motywację. By się rozwijać.
Uczestnicy zwiększają dzięki temu swoje obroty, poszerzają portfolio klientów i mają niesamowitą satysfakcję z pracy, która staje się ich pasją. Akademia Handlowca – tym razem występuje pod tytułem Challenge Day – mówią organizatorzy.
Program:
10.00 rozpoczęcie – Paweł Burczyk
10.15-11.00 Adam Szaran Sztuczki umysłu – krótki kurs hakerski.
11.00-11.45 Roman Kawszyn Capax causae. Odkryj swoją wewnętrzną motywację.
11.45-12.20 Przerwa kawowa
12.20-13.00 Maria Rotkiel Work-life balance w życiu handlowca i obsługującego klientów.
13.00-13.40 Jacek Kotarbiński Shrek czy Książę z bajki – wykorzystaj niepowtarzalność. Techniki budowania rozmowy handlowej na własnych przewagach osobowych.
13.40-14.20 Wojciech Herra Be the best – jak wykorzystać strategie mistrzów w osiąganiu sukcesu w sprzedaży.
14.20-15.30 Przerwa lunchowa
15.30-17.10 Dariusz Milczarek – Zamknij sprzedaż albo zamknij sprawę. Zasady prowadzenia skutecznych działań handlowych.
Więcej na: www.challengeday.pl
W tym dniu będzie miała swoją premierę książka „Motivazione. O prawdziwej motywacji”, napisana przez Pana Romana Kawszyna, autora kilku książek i audiobooków, cenionego trenera sił sprzedaży i mówcy motywacyjnego.
Z Panem Romanem o jego książce rozmawiał Robert Załupski dyrektor marketingu OOH magazine, wywiad będzie można przeczytać w najbliższym numerze.
Dla czytelników OOH magazine, którzy chcą wziąć udział w akademii Challenge Day, wpisując na stronie www.challengeday.pl kod promocyjny: OOH2016, zakup biletu z 10% zniżką.
OOH magazine jest partnerem tegorocznej edycji Akademii Handlowca oraz objął swoim patronatem książkę „Motivazione. O prawdziwej motywacji”.
MW