Gatta od lat patronuje kobiecym filmom. Tym razem marka poszła o krok dalej. Została partnerem wyjątkowej polskiej produkcji filmowej, która już w październiku trafi do kin. Chodzi o komedię o mężczyznach nie tylko dla kobiet, czyli „Szkołę uwodzenia Czesława M.”.
Gatta poprzez ten film przypomina kobietom, że mężczyźni są w stanie robić naprawdę dziwne rzeczy, by zdobyć ich uwagę oraz pokazuje, że prawdziwy mężczyzna nie boi się salonów z damską bielizną i wie nawet, co to „20 DEN”. A wszystko to za sprawą głównego bohatera, którego gra debiutujący na wielkim ekranie Czesław Mozil.
Zobacz co wyprawiają mężczyźni, żeby zdobyć kobietę „Szkoła uwodzenia Czesława M.” to ciepła i optymistyczna historia o poszukiwaniu szczęścia i własnej drogi. To komedia o zaskakujących konsekwencjach życiowych wyborów, w której główną rolę gra znany i lubiany muzyk – Czesław Mozil. W filmie wciela się w samego siebie. Porzuca życie warszawskiego celebryty, przypadkiem trafia do Świnoujścia. Tam poznaje Adama i Zygmunta, byłych stoczniowców, którzy próbują rozkręcić własny biznes – pierwszą szkołę uwodzenia dla mężczyzn w północno-wschodniej Polsce. I aby się to udało, potrzebują kogoś z twarzą, kogoś, kogo kochają kobiety, kto wprowadzi ich do damskiego świata, kto dużo wie o salonach z damską bielizną, czarującego Czesława M.
„Mężczyzna XXI wieku zna się nie tylko na samochodach i sporcie. On zna się też na damskiej bieliźnie. Prostym testem męskiej dojrzałości jest odwaga odwiedzania i zachowanie w salonie z damską bielizną. Film ‘Szkoła uwodzenia Czesława M.’ właśnie o tym opowiada.” – mówi Małgorzata Barton odpowiedzialna za markę Gatta.
Salon Gatta w roli głównej
Współpraca pomiędzy producentem filmu, a marką Gatta jest wielopłaszczyznowa. Najważniejszym jej punktem jest product placement, zrealizowany w salonie Gatty w Galerii Mokotów w Warszawie, w którym między innymi główny bohater gra na akordeonie, stojąc na sklepowej witrynie Gatta. Scena ta została wykorzystana w oficjalnym trailerze filmu.
„W ramach współpracy z producentem i dystrybutorem filmu, poza product placementem, przewidziane są także inne aktywności realizowane zarówno w salonach Gatta w całej Polsce, jak i w naszych kanałach social media. Chcemy razem z twórcami filmu po raz kolejny z przymrużeniem oka spojrzeć na odwieczny problem próby zrozumienia kobiet przez mężczyzn” – mówi Małgorzata Barton.
Film „Szkoła uwodzenia Czesława M.” trafi do kin już 21 października.
Zwiastun komedii dostępny jest TUTAJ
[galeria=”1″]
MW