Logo

Marketing MIX

Rusza Festiwal Wypieków – promocja konsumencka marek Delecta i Bakalland

W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. Po udanej pierwszej odsłonie, tym razem konsumenci zostaną zabrani w niezapomnianą, słodką podróż po Polsce. Zwieńczeniem akcji jest powstanie Wielkiej Księgi z Wypiekami.

Prosto z serc polskich regionów – perełki na rynku wydawnictw związanych z cukiernictwem. Promocja, podobnie jak w ubiegłym roku, uzyska wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM.
Tegoroczna edycja Festiwalu Wypieków poświęcona jest w całości wypiekom regionalnym. Przepisy, które znalazły się w Wielkiej Księdze z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów, skompletowali w trakcie podróży po Polsce: jeden z najlepszych szefów kuchni młodego pokolenia David Gaboriaud oraz ekspert kulinarny, kucharz i cukiernik Jerzy Nogal. Księga zawiera 100 oryginalnych przepisów na tradycyjne dla danych regionów torty, ciasta, ciasteczka i inne słodkie przysmaki, które przekazywane z pokolenia na pokolenie przetrwały do dzisiaj. Wypieki z Księgi przygotowane ot tak… prosto z serca, będą doskonałą okazją do delektowania się ich smakiem z bliskimi, jak również swoistą podróżą po kuchniach regionów.
Materiały promocyjne informujące o akcji (standy z książkami i plakatami, palety, plakaty, wobblery i moduły gazetkowe) pojawią się w placówkach handlowych na terenie całej Polski. Zapewnią one nie tylko widoczną ekspozycję w sklepach, lecz także zakomunikują zasady, dzięki którym to wyjątkowe wydanie może stać się własnością konsumentów.

[galeria=”1″]

MW