Logo

Marketing MIX

Case study: Interaktywne lustra ABYSS GLASS

ABYSS GLASS to przełomowy polski startup technologiczny, tworzący interaktywne lustra, które wyświetlają dowolnie zaprojektowane, multimedialne treści reklamowe, indywidualnie dostosowane do potrzeb klienta.

Zastanawialiście się, jak lustro wpływa na ludzi? Badania dowodzą, że skupia na sobie blisko 99% spojrzeń. Dodając do tego element zaskoczenia, który dostarcza jego interaktywna tafla, możesz mieć pewność, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie.

Więcej niż lustrzane odbicie

To jedyne lustra na świecie wyposażone w taki panel webowy (dostępny online z poziomu przeglądarki), dzięki któremu klient może dodawać filmy, animacje, zdjęcia czy nawet aplikacje, w dowolnym momencie. Dzięki czujnikom Microsoft Kinect i Intel® RealSense™ Technology, lustro będzie reagować na ruch ręką, rozpoznawać twarz a nawet emocje. Urządzenie ma wbudowany układ elektroniczny oraz panel użytkownika odpowiadający za dopasowanie wyświetlanych treści zależnie od odbiorcy. ABYSS GLASS w spektakularny sposób rozwiązuje problem nieciekawych nośników reklamowych, takich jak billboardy czy plakaty, którymi jesteśmy „zasypywani” na ulicach i w galeriach handlowych. Urządzenia można kupić, wypożyczyć (np. na imprezę firmową czy targi) lub skorzystać z opcji leasingu.

Jak zastosować lustro?

Produkt został przygotowany w ten sposób, aby na jego powierzchni można było pokazać: napisy, grafiki, aplikacje oraz filmy. Pod kątem marketingowego zastosowania lustra, produkt kierowany jest do podmiotów z branż takich jak hotelarska, wellness, kinowa, fitness, FMCG, deweloperska, czy motoryzacyjna i inne. Interaktywne lustra pozwolą m.in. na wyświetlenie promocji klientom stacji benzynowej w części sklepowej oraz w toalecie, zachęcając ich do dodatkowych zakupów. Hotelowym gościom ułatwi skorzystanie z opcji room service i zamówienie posiłku. Dobieranie dodatków do stroju w sklepowej przymierzalni stanie się jeszcze większą przyjemnością a wizualizacja nowej fryzury tuż przed jej zrobieniem zagwarantuje z pewnością długie kolejki oczekujących do fryzjera.

 [galeria=”1″] 

Lustra ABYSS GLASS to na nowo przeformułowana forma komunikacji marketingowej oraz innowacyjne i kompletne narzędzie nowoczesnej promocji. To jednak tylko jedno z wielu zastosowań tego produktu, a możliwości jego użycia w innych formach są stale rozwijane. 

Więcej informacji: www.abyssglass.pl

JK