Logo

Marketing MIX

Hyundai rozpoczął promocję rodziny SUV-ów

HYUNDAI Motor Poland, dystrybutor samochodów największego koreańskiego producenta, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promującej wspólnie dwa modele ze swojej oferty SUV-ów – Tucson oraz Santa Fe. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Tucson, to najlepiej sprzedający się model Hyundaia w Polsce i Europie oraz jeden z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C. Santa Fe łączy charakter sportowego SUVa z wyrafinowaniem luksusowej limuzyny i jest przeznaczony dla segmentu D. Oba modele dostępne są w specjalnej, atrakcyjnej ofercie leasingowej i podobnie jak wszystkie pozostałe modele marki, objęte są 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, w skład której wchodzą także: 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej pojazdu.

Kampania ruszyła we wrześniu i prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji oraz online. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, za przygotowanie kreacji offline odpowiada agencja reklamowa Opus B.

[youtube=”-JoGm1h-63o”]

JK