Albedo Marketing nie zwalnia w rozwoju agencji. Intensywny rozwój wszystkich działów firmy, w tym rozbudowa struktur terenowych to również nowe twarze w załodze poznańskiej agencji. Stanowisko szefa działu Field Marketingu objęła Małgorzata Megger, natomiast Dyrektorem Strategii został Maciej Szaroleta.
Małgorzata Megger związana jest z branżą reklamową od ponad 10 lat. Wcześniej, jako Head of Promotion w agencji V&P zarządzała działem field marketingu, współpracując głównie z markami sektora FMCG. Realizowała również działania BTL na stanowisku Account Managera agencji X5.
Swoje doświadczenie w kierowaniu strukturami terenowymi wykorzystuje obecnie jako szef działu field marketingu w Albedo Marketing. Odpowiada za zarządzaniem ogólnopolską strukturą regionalnych menedżerów, rozbudowę oferty działań terenowych oraz nadzorowanie projektów sprzedażowych dla klientów Agencji.
– Dzięki utworzeniu działu field marketingu, Albedo Marketing jest w stanie zaoferować swoim klientom kompleksową obsługę BTL. Dalszy, intensywny rozwój struktur agencji to jeden z naszych priorytetów po bardzo udanym 2015 roku, który zaowocował przyznaniem tytułu Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku – mówi Małgorzata Megger.
Maciej Szaroleta to natomiast strateg marketingowy z 11-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, Public Relations, interaktywnych i „po stronie klienta”. Specjalizuje się w branży FMCG i nowych technologiach. Wcześniej kierował Działem Komunikacji Marketingowej w H+K Strategies, odpowiadał za budowanie strategii komunikacji interaktywnej w Galileo Interactive i opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec. Twórca strategii kampanii „#ocalksiążki”, nagrodzonej „Złotymi Spinaczami 2015” w kategoriach: Public Affairs oraz Kultura i Media za kampanię.
W Albedo Marketing stoi na czele działu strategii oraz odpowiada za PR agencji. W swojej pracy koncentruje się na dotarciu do prawdziwych potrzeb konsumenta i wymiernej efektywności projektów. Odpowiadał za przygotowanie zwycięskich strategii dla takich klientów jak: Port Lotniczy Ławica, 3M Medical, Foxy i Bakuś.
***
Albedo Marketing to agencja marketingowa powstała w Poznaniu w 2002 roku, która w tym roku po raz drugi otrzymała tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku, przyznane przez redakcję miesięcznika Media i Marketing Polska. Albedo specjalizuje się w marketingu zintegrowanym. Oznacza to komunikację z odbiorcą – konsumentem za pośrednictwem wielu kanałów, niosących ten sam przekaz dopasowany do potrzeb i oczekiwań odbiorcy. Przez ponad dekadę Albedo zdobyło doświadczenie w projektowaniu skutecznych kampanii marketingowych dla klientów z sektora FMCG i AGD, takich jak Nałęczowianka, McCormick (Kamis i Galeo), Henkel, Whirlpool. Specjalnością agencji są promocje i wsparcie sprzedaży na każdym polu interakcji z konsumentem. Do współpracy z klientami Albedo podchodzi w sposób długofalowy – z wieloma z nich agencja związana jest od ponad 10 lat.
Kampanie przygotowane przez Albedo Marketing są wielokrotnie nagradzane w krajowych konkursach marketingowych. Poznaniacy mają na swoim koncie 4 statuetki i 7 wyróżnień Golden Arrow, 3 Impactory i w końcu dwa tytuły Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku.
Albedo Marketing zaliczana jest do grona największych nie sieciowych agencji w kraju. Zatrudnia ponad 70 osób i prowadzi systematyczny rozwój wewnętrznej struktury. W ostatnich latach szczególny nacisk położono na rozbudowę działów digitalu, kreacji, obsługi klienta i field marketingu. Dzięki temu Albedo jest w stanie zaprojektować i zrealizować kampanię w 100% „in house”, tj. bez współpracy z innymi agencjami, odpowiedzialnymi na przykład za działania online. Włączenie do struktury działu field marketingu pozwala natomiast na realizację działań praktycznie w całym kraju.
Najważniejsi klienci Albedo Marketing: Whirlpool, Nestle, McCormick, Henkel, Santander Consumer Bank, Port Lotniczy Poznań – Ławica.
JK