Logo

Marketing MIX

VIII edycja społecznej kampanii edukacyjnej „Akademia Bezpiecznego Puchatka”

We wrześniu ruszyła VIII już edycja edukacyjnego programu „Akademia Bezpiecznego Puchatka”, skierowanego do uczniów klas I szkół podstawowych, a także ich rodziców i nauczycieli. Ma on na celu edukowanie dzieci w zakresie właściwych postaw związanych z bezpiecznym zachowaniem w szkole, w domu, na drodze, a także w czasie wypoczynku, czy korzystania z Internetu.

Akademia Bezpiecznego Puchatk  to największy program o tematyce bezpieczeństwa skierowany do I klas szkół podstawowych w całej Polsce. Organizowany jest z inicjatywy firmy Maspex, przy współudziale Wydziału ds. Nieletnich, Patologii i Profilaktyki Biura  Prewencji  Komendy Głównej Policji oraz Wydziału ds. Profilaktyki wRuchu Drogowym Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji. Do tej pory, w ciągu ostatnich 7 lat, wzięło w nim udział ponad   milion dzieci.

Patronem Honorowym akcji jest Komendant Główny Policji oraz Kuratoria Oświaty.

Działania komunikacyjne będą realizowane w prasie, Internecie i radiu. We współpracy z ekspertami powstanie także specjalny cykl artykułów edukacyjnych przeznaczonych dla rodziców i nauczycieli.

Za obsługę programu odpowiada agencja Michael Bridge Communication.

Więcej informacji o akcji na stronie:

www.akademiapuchatka.pl