Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Young Creatives. Bank zdjęć Fotolia by Adobe jest partnerem konkursu i wspiera swoimi zasobami startujących w nim twórców.
Young Creatives Integrated to konkurs organizowany przez Klub Twórców Reklamy i skierowany do młodych pracowników marketingu i komunikacji. Zadaniem jego uczestników będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej bądź strategii komunikacji. Jak mówią organizatorzy: aby wygrać, nie trzeba ani być mistrzem Photoshopa, ani nawet pracować w kreacji. Nagroda trafi bowiem do tego, kto wpadnie na najlepszy pomysł i najciekawiej o nim opowie. Co roku w wydarzeniach organizowanych w ramach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.
– Oprócz tego, że posiadamy bardzo bogatą bazę obrazów stanowiącą doskonałe źródło inspiracji, staramy się też regularnie wspierać talenty wśród młodych twórców. Postanowiliśmy wesprzeć polską edycję Young Creatives, przekazując każdej osobie biorącej udział w konkursie po 10 kredytów Fotolia do zilustrowania jej projektu konkursowego. Uczestnicy będą mogli wybierać spośród ponad 64 milionów plików – mówi Beata Jaroszewska, Dyrektor ds. Marketingu Fotolia by Adobe w Polsce.
Przed uczestnikami niezwykle trudne zadanie – na realizację pracy konkursowej będą mieli tylko dwa dni. – Liczymy, że obrazy z banku Fotolia będą dla nich inspiracją i pomogą im stworzyć ciekawe projekty – dodaje Jaroszewska.
Zgłoszenia do konkursu Young Creatives Integrated można przesyłać do 10 października.
Zwycięzcy wygrają wyjazd na festiwal Eurobest w Rzymie.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się TUTAJ
KL