Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Herbapol

„Owocowa loteria Herbapol”  – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla firmy Herbapol-Lublin S.A. UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Loteria ma charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo syrop marki Herbapol oraz drugi dowolny produkt producenta Herbapol-Lublin   S.A.   pod   marką   Herbapol,  a   następnie   dokonać   zgłoszenia   na   stronie www.owocowaloteria.pl  i   sprawdzić,   czy   wygrało   się   jedną   z   ponad   1300   nagród   (20 telewizorów Samsung, 50 multicookerów Philips, 300 blenderów Philips, 1000 bonów o wartości 30 zł do sklepu smacznaherbata.pl). Należy zachować paragon, ponieważ każde zgłoszenie bierze udział w finałowym losowaniu rodzinnego auta Toyota Auris Hybrid na zakończenie loterii.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie mechanizmu i koncepcji loterii oraz jej organizację i obsługę, a także  za opracowanie materiałów POS strony www i filmu wspierającego loterię. Promocję wspiera ogólnopolska kampania w telewizji oraz w punktach sprzedaży.

Loteria rozpoczęła się 1 października i potrwa do 26 listopada br.

www.uniqueone.pl

JK