Logo

Marketing MIX

Sukces kampanii „Dużo za zero” PKO Banku Polskiego

Jeszcze tylko przez tydzień można założyć PKO Konto dla Młodych zyskując jednocześnie możliwość otrzymania 10 biletów za 0 zł do sieci kin Cinema City albo Helios. Tysiące młodych Polaków już skorzystało z tej okazji otrzymując jednocześnie nowoczesne narzędzie do zarządzania swoimi finansami przez internet albo przez aplikację na smartfonie.

Kampania „Dużo za zero” wzbudziła duże zainteresowanie wśród młodych klientów. We wrześniu bank otworzył kilkakrotnie więcej kont niż w poprzednich miesiącach.

– Po raz pierwszy kampanię w takiej skali przeprowadziliśmy bez wsparcia TV. Postawiliśmy na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, wykorzystanie nowoczesnego i popularnego formatu youtubowych sond ulicznych oraz atrakcyjny bonus w postaci biletów do kina. Bardzo dobre wyniki kampanii potwierdziły, że PKO Bank Polski ze swoimi nowoczesnymi produktami świetnie sobie radzi w dotarciu do klientów młodych – mówi Michał Kuczmierowski, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji PKO Banku Polskiego.

Promocja PKO Konta dla Młodych trwa do 16 października. Każdy, kto ma 18 lat, ale nie ukończył jeszcze 26., zakładając przed tym terminem Konto dla Młodych może uzyskać 10 biletów do kin Cinema City lub Helios. Wystarczy, że do 10 listopada przynajmniej raz zapłaci za zakupy kartą debetową wydaną do konta i zarejestruje się na stronie www, wybierając przy tym preferowaną sieć kin. Po spełnieniu tych warunków, w systemie bankowości elektronicznej iPKO w zakładce wiadomości znajdzie się 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios.

– Sukces kampanii „Dużo za zero” potwierdza atrakcyjność naszej oferty kierowanej do młodych dorosłych. PKO Konto dla Młodych to produkt uszyty na miarę tych, którzy zaczynają dorosłe życie i w pełni samodzielne zarządzanie swoim budżetem. Brak opłat, funkcjonalny dostęp do serwisu internetowego i nowoczesnej aplikacji mobilnej to elementy, które są dla naszych młodych klientów szczególnie istotne przy wyborze konta – mówi Andrzej Wasilewski, kierownik zespołu w Biurze Rozwoju Produktów.

MW