Logo

Marketing MIX

Nowe wydanie OOH magazine już na rynku!

Najnowsze wydanie OOH magazine to jednocześnie ostatni numer w tym roku. W  numerze dużo miejsca poświęcono podsumowaniom największych w drugiej połowie roku targów reklamy i poligrafii FestiwalMarketingu.pl oraz wydarzeniom im towarzyszącym. Numer w nakładzie 5000 egzemplarzy będzie dystrybuowany na najważniejszych eventach branżowych tej jesieni.

Blisko 250 wystawców targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających – 4800 osób, które – co istotne – reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów w branży.

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejsze były dwie kluczowe konferencje. Pierwszego dnia targów goście zostali zaproszeni na konferencję Event MIX. Festiwalowa nowość okazała się tzw. strzałem w dziesiątkę. Już na kilka tygodni przed wydarzeniem wszystkie miejsca na konferencję zostały wyprzedane. W Event MIX wzięło udział 220 osób. Drugiego dnia na gości czekało spectrum marketingowych inspiracji podczas Marketing MIX – wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branży kosmetycznej i farmaceutycznej.

W numerze przegląd upominków reklamowych, które odgrywają niezwykle ważną rolę w biznesie i stanowią sprawdzone narzędzie do budowania więzi z klientami, pracownikami lub partnerami. Zaprezentowane zostały zwycięskie gadżety z konkursu Super Gift 2016 oraz podsumowanie kolejnej już edycji PROMO SHOW, największego na rynku road show z dostawcami upominków reklamowych.

Nie zabraknie podsumowania konkursu POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe oraz analizy rynku reklamy POS w Polsce. Jak zawsze na łamach magazynu eksperci marketingu dzielą się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem. W tym numerze rozmowa z Iwoną Piasta – Dyrektor Marketingu Agros nova (Maspex), Anną Sambor, Dyrektor Marketingu Bakalland oraz Magdaleną Czaja, współzałożycielką i Przewodniczącą Rady nadzorczej San Markos oraz wiceprzewodniczącą prezydium Komisji Etyki Reklamy.

Najnowszy numer OOH magazine można pobrać bezpłatnie TUTAJ.

Zobacz relację filmową z targów FestiwalMarketingu.pl:

[youtube=”JRymjeFlh5c”]

 

KL