Cinkciarz.pl to spółka niezwykle aktywna na polu marketingu sportowego. Tylko w ostatnich kilku tygodniach firma zawarła umowy sponsorskie z pięcioma klubami piłkarskiej Ekstraklasy oraz z koszykarską reprezentacją Polski.
W sierpniu br., Cinkciarz.pl podpisał porozumienie z trzema klubami piłkarskiej Ekstraklasy. W gronie partnerów firmy znalazły się Ruch Chorzów, Jagiellonia Białystok oraz Wisła Płock. We wrześniu serwis wymiany walut online ogłosił współpracę z Zagłębiem Lubin, a na początku października z Pogonią Szczecin. Wśród partnerów firmy od dwóch lat jest również Cracovia. W ostatnich tygodniach Cinkciarz.pl zawarł także wieloletni kontrakt z Polskim Związkiem Koszykówki. Umowa dotyczy współpracy sponsorskiej spółki z koszykarską reprezentacją Polski mężczyzn i kobiet. Porozumienie obejmuje też rozszerzoną reprezentację Polski, kadrę młodzieżową oraz reprezentację Polski koszykarzy 3×3. Od początku 2014 r. Cinkciarz.pl sponsoruje reprezentację Polski w piłce nożnej. Firma jest również bardzo mocno zaangażowana w koszykówkę. Wspiera Stelmet BC Zielona Góra, a w ub.r. została pierwszym w Europie partnerem Chicago Bulls. Spółka jest także sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki. Nowe umowy sponsoringowe umacniają jej pozycję, jako mecenasa sportu.
To dla nas nobilitacja i wyróżnienie, że firma Cinkciarz.pl, lider internetowej wymiany walut w Polsce i partner piłkarskiej reprezentacji Polski, podjął decyzję o nawiązaniu współpracy z klubem z ul. Cichej. Jesteśmy przekonani, że siła i rozpoznawalność „Niebieskiej” marki sprawi, że nasz nowy sponsor dotrze do kolejnej, licznej grupy klientów. Wiemy, jak ważne w propagowaniu sportu są skuteczne działania promocyjne, efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych i nowych technologii. Jesteśmy pewni, że wspólnie z firmą Cinkciarz.pl, która w tej materii ma bogate doświadczenie nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej, przygotujemy wiele ciekawych akcji i projektów skierowanych do fanów futbolu w naszym regionie – mówi Donata Chruściel, dyrektor marketingu i PR Ruchu Chorzów
Umowa z Cinkciarz.pl jest bardzo istotna z punktu widzenia klubu. Zyskaliśmy ważnego partnera, wspólnie z którym możemy planować długofalowe działania. Liczymy mocno na to, że współpraca z tak znaną firmą pozwoli nam zorganizować wiele nowatorskich akcji, które na tyle spodobają się kibicom, że jeszcze liczniej będą odwiedzali nasz stadion. Zapraszamy fanów także do mediów społecznościowych klubu i sponsora. Będą mogli oni tam znaleźć wiele atrakcji – mówi Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok
Cinkciarz.pl jest solidnym partnerem. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny – mówi Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki
Cinkciarz.pl to firma, której ambicja i konsekwentnie budowana pozycja lidera powinny być wzorem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i klubów sportowych. Łączą nas podobne wartości. Mamy nadzieję, że współpraca, którą właśnie nawiązaliśmy przyniesie obu stronom wiele korzyści i satysfakcji – Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock
Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców – Robert Sadowski, prezes Zagłębia Lubin
Cinkciarz.pl jest już uznaną marką i firmą, która docenia wartość promocji poprzez sport. Jesteśmy zadowoleni z pozyskania silnego sponsora i wierzymy, że ta współpraca nas wzmocni – Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin
Podpisane umowy sponsoringowe pozwolą nam przedstawić markę Cinkciarz.pl kibicom piłki nożnej oraz koszykówki w całej Polsce. Rozpoczynamy realizację akcji kierowanych angażujących kibiców obu dyscyplin. Jesteśmy przekonani, że swoją obecnością ubarwimy wiele meczów – Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl
Zobacz także nasz wywiad z wiceprezestem cinkciarz.pl Piotrem Kicińskim TUTAJ
MW