Ruszyła druga część kampanii społecznej non-profit zrealizowanej przez San Markos i Chimney Poland dla Fundacji Zwierzęca Polana. Emisję trzech spotów telewizyjnych mówiących o dopasowanej adopcji psów uzupełniają reklamy na nośnikach outdoorowych. Akcję wspierają aktorzy, sportowcy, dziennikarze i celebryci. Celem kampanii „Dopasowani Kompani” jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów i promowanie świadomej decyzji w tym zakresie.
Liczba bezdomnych psów rośnie w Polsce z roku na rok. Szacuje się, że na dzień dzisiejszy w schroniskach przebywa ich 100 tysięcy. Kolejne 400 tysięcy jest pod opieką fundacji działających na terenie naszego kraju. Adopcje głównie dotyczą psów młodych, a podstawą wyboru zwierzęcia są najczęściej czynniki czysto subiektywne, jak na przykład uroczy wygląd. Niestety, wiele takich adopcji z powodu niedopasowania charakterów, stylu życia itd. kończy się powrotem psa do schroniska.
Fundacja Zwierzęca Polana, która w ciągu 4 lat swojej działalności przeprowadziła ok. 700 adopcji – i wie wszystko o swoich podopiecznych – idealnie dopasowuje psa do człowieka. Charaktery i potrzeby psów są dokładnie analizowane poprzez wywiady środowiskowe i behawioralne obserwacje zwierząt w domach tymczasowych.
Autorem kampanii jest agencja San Markos, strategii Melting Pot, produkcją spotu zajął się Chimney Poland, nadzór nad produkcją sprawowała Anna Skała z Purple Talents, a zdjęcia zrealizował Tomasz Kordek.
Spoty telewizyjne z udziałem aktorów: Anity Sokołowskiej, Piotra Stramowskiego i Mirosława Zbrojewicza – emitowane są od 1 października. Kolejnym etapem – po spotach telewizyjnych – jest kampania outdoorowa: na autobusach, billboardach i citylightach. W sesji zdjęciowej udział wzięli: dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska, aktorki Katarzyna Warnke i Julia Pogrebińska, sportowcy Wojciech Włodarczyk i Karol Bedorf oraz bloger Kamil Pawelski „Ekskluzywny Menel”. Kampania będzie emitowana również przez sieć Multikino i potrwa do końca listopada.
[galeria=”1″]
MW