Logo

Marketing MIX

Braughman Group Media wprowadza nową jakość OOH

Od października br. w samym centrum Warszawy vis a vis głównego wejścia do Złotych Tarasów i Dworca Centralnego wystartowała nowa reklama wielkoformatowa o najwyższej jakości cyfrowej na polskim rynku i powierzchni ok. 100 mkw. Ten największy w Polsce nośnik digital  jest innowacyjnym rozwiązaniem technologicznym, które pozwala na ekspozycje statycznych grafik Klienta, dając możliwość dowolnej ilości zmiany kreacji w trakcie całej kampanii.

Zaletą nośnika, oprócz unikatowej lokalizacji, jest możliwość dostosowania czasu trwania kampanii do potrzeb Klienta – możliwe są już nawet jedno dniowe ekspozycje dedykowane z myślą o konkretnym wydarzeniu takim jak np. event czy promocja. Dodatkowo każdy klient zyskuje tym samym jednolity, niezakłócony przekaz,  poprzez wyłączność ekspozycji w całym okresie wykupionej kampanii.

Do tej pory lokalizacja została sprawdzona przez wymagających Klientów, takich jak m.in.

– Jaguar

– Vistula

– Grupa Żywiec

– Prestige MJM (organizator koncertów)

Firma Braughman Group Media, właściciel ponad 90 nośników typu wielki format – jest jako jedyny odpowiedzialny za monetyzację czasu reklamowego na tej powierzchni.

JK