Od października br. w samym centrum Warszawy vis a vis głównego wejścia do Złotych Tarasów i Dworca Centralnego wystartowała nowa reklama wielkoformatowa o najwyższej jakości cyfrowej na polskim rynku i powierzchni ok. 100 mkw. Ten największy w Polsce nośnik digital jest innowacyjnym rozwiązaniem technologicznym, które pozwala na ekspozycje statycznych grafik Klienta, dając możliwość dowolnej ilości zmiany kreacji w trakcie całej kampanii.
Zaletą nośnika, oprócz unikatowej lokalizacji, jest możliwość dostosowania czasu trwania kampanii do potrzeb Klienta – możliwe są już nawet jedno dniowe ekspozycje dedykowane z myślą o konkretnym wydarzeniu takim jak np. event czy promocja. Dodatkowo każdy klient zyskuje tym samym jednolity, niezakłócony przekaz, poprzez wyłączność ekspozycji w całym okresie wykupionej kampanii.
Do tej pory lokalizacja została sprawdzona przez wymagających Klientów, takich jak m.in.
– Jaguar
– Vistula
– Grupa Żywiec
– Prestige MJM (organizator koncertów)
Firma Braughman Group Media, właściciel ponad 90 nośników typu wielki format – jest jako jedyny odpowiedzialny za monetyzację czasu reklamowego na tej powierzchni.
JK