Logo

Marketing MIX

Zrób to Nał! – kampania marki Nałęczowianka

Z Nałęczowianką nie odkładasz aktywności i treningów na później, realizujesz je od razu. Nał! W swojej jesienno-zimowej kampanii marka ponownie napędza Polaków do działania. Motywacyjnych argumentów dostarcza też najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce, Ewa Chodakowska i jej Be Active Tour, który w tym roku realizuje właśnie we współpracy z Nałęczowianką. Znana trenerka fitness, w ramach cyku eventów w całej Polsce udowodni, że ćwiczyć można zawsze i wszędzie, nawet w domu z butelką wody zamiast hantli.

– Nałęczowianka w nowej kampanii „Zrób to Nał! Nie czekaj. Poczuj jak woda Cię napędza” zdecydowanie dopinguje do działania i aktywności bez wymówek, oglądania się na innych czy odwlekania decyzji. Na uprawianie sportu i bycie witalnym, tak jak na picie wody, zawsze jest odpowiednia pora. Przekonuje, że najlepszym momentem by zacząć, jest właśnie ten, który trwa. Ta chwila, nie zaraz, teraz – Nał! – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Group Brand Manager marki Nałęczowianka.

Głównym założeniem działań jest wsparcie sprzedaży wszystkich formatów wody Nałęczowianka w okresie jesienno-zimowym. Wielokanałowa kampania komunikowana jest także poprzez opakowania butelek i materiały POS.

Marka wody, dodatkowo podjęła współpracę z Ewę Chodakowską i Be Active Tour. Determinacja i skuteczność trenerki fitness i mistrzyni motywacji mierzona jest w setkach tysięcy  metamorfoz kobiet i mężczyzn, którzy dzięki jej treningom zmienili nie tylko swoje ciało, ale także umysł. Nałęczowianka, która została sponsorem tytularnym 5. edycji największej trasy warsztatów fitness w Polsce prowadzonych przez najbardziej popularną i lubianą trenerkę, w ramach współpracy chce również zaprezentować szersze zastosowanie produktu. Pierwsze wydarzania Be Active Tour powered by Nałęczowianka, wraz z autorskim wodnym modułem ćwiczeń i wykorzystaniem butelki wody jako hantli, odbędą się w Poznaniu (29.10. 2016 r.) i Wrocławiu (30.10.2016 r.).

[galeria=”1″]

Komunikacja akcji „Zrób to Nał!” prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. Akcja potrwa do kwietnia 2017 r.

Autorem koncepcji, kreacji kampanii jest Nairobia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację spotu telewizyjnego opracowało Publicis.

Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

MW