Logo

Marketing MIX

Lewis Hamilton w najnowszym filmie o marce Epson

Lewis Hamilton, trzykrotny Mistrz FIA Formuły Pierwszej, wziął udział w żartobliwym filmie nakręconym we współpracy z firmą Epson. Film zatytułowany „Lewis w tuszu” można obejrzeć już dziś na kanale firmy Epson w serwisie YouTube oraz bezpośrednio na stronie internetowej Epson. Przedstawiono w nim zalety innowacyjnego systemu stałego zasilania w atrament ITS marki Epson.

Akcja tego zabawnego, dynamicznego filmu ma miejsce w siedzibie zespołu MERCEDES AMG PETRONAS Formula One™. Głównym elementem produkcji jest scena, w której Lewis szybuje w zwolnionym tempie przez chmurę kartek papieru, a następnie trafia w strumienie różnokolorowego tuszu. Film przygotowano we współpracy z zespołem MERCEDES AMG PETRONAS Formula One™ z okazji premiery drukarek z systemem ITS, a jego celem jest prezentacja rewolucyjnej technologii stałego zasilania w atrament oraz olbrzymich zapasów atramentu dostarczanych w zestawie z drukarkami. Korzyści drukarek z systemem ITS – możliwość wydruku ogromnej ilości stron bez konieczności wymiany kartridży – są zakomunikowane tu w niecodzienny i interesujący sposób.  Film jest częścią wielokanałowej strategii komunikacyjnej, składającej się z filmu kampanii „Lewis w tuszu” oraz szeregu materiałów opisujących proces jego tworzenia.

Epson jest oficjalnym partnerem drużyny MERCEDES AMG PETRONAS, służąc jej wiedzą w zakresie drukarek atramentowych, skanerów, projektorów 3LCD oraz inteligentnej odzieży i elektroniki do noszenia, w tym okularów inteligentnych. Kampania „Lewis w tuszu” znacznie odbiega charakterem od poprzednich projektów, które w bardziej poważny sposób komunikowały nieustające dążenie obu marek do tworzenia coraz to nowocześniejszych rozwiązań, utrzymania wiodącej pozycji na świecie oraz wytwarzania produktów o wysokiej jakości. Podejście firmy Epson odnośnie wykorzystania innowacyjnych technologii w swoich produktach jest zbieżne z dążeniem obecnych mistrzów FIA Formuły Pierwszej do zdobywania najwyższych osiągnieć w swojej dziedzinie. To tylko jeden z przykładów współpracy przedstawiającej innowacyjne rozwiązania.

[youtube=”QtAlqGX9lm8″]

– Podczas każdego sezonu biorę udział w interesujących projektach organizowanych przez partnerów naszej drużyny. Muszę powiedzieć, że ten był jednym z bardziej niesamowitych!  Zdjęcia do filmu o urządzeniach z systemem stałego zasilania w atrament firmy Epson były świetną zabawą – tym bardziej, że lubię wychodzić poza swoją strefę komfortu i robić rzeczy inne niż zazwyczaj. Nie każdy ma okazję zanurkować w 400 litrach tuszu, dlatego tym chętniej wziąłem udział w projekcie. Uważam, że efekt końcowy robi wrażenie! – powiedział Lewis.

– Innowacyjny system ITS zrewolucjonizował rynek druku. Chcieliśmy stworzyć film, który byłby równie zaskakujący jak i zapadający w pamięć. Marka Epson kojarzy się głównie z jakością, innowacją i wydajnością, dlatego stworzony przez nas film akcji, gdzie akcenty położono na lekkość i humor może być dla odbiorców pewnym zaskoczeniem. Projekt współtworzyliśmy wraz z całym zespołem MERCEDES AMG PETRONAS Formula One™, co było bardzo przyjemnym doświadczeniem. Lewis Hamilton wniósł do filmu charyzmę, styl oraz humor, pomagając nam pokazać Epson od innej strony. Czas pracy nad projektem wyniósł rok, a wkład pracującego nad nim zespołu kreatywnego był nieoceniony – mówi Ewa Pytlak, marketing manager w Epson.

Więcej informacji na temat kampanii zawarto na stronie: www.epson.eu/lewisgetsinked

Strona kampanii TUTAJ.

KL