Logo

Event MIX

23. edycja Festiwalu Golden Drum

Festiwal Golden Drum w branży kreatywnej od wielu lat postrzegany jest jako jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 18-21 października w LJUBLJANIE na Słowenii. Hasłem przewodnim było: „Inpired to Inspire” – „Zainspirowany by inspirować”.

Liczby mówią same za siebie przyznano aż 72 srebrne nagrody, 42 złote i 15 Grand Prix.

Podczas festiwalu przyznano 12 nominacji agencjom z Polski.

Złoto w kategorii Film, oraz srebro w kategorii Public Relations otrzymała Agencja Walk za kampanię „Nie chcę być strażakiem!” przygotowaną na zlecenie Fundacji Integracja. To poruszająca kampania społeczna mówiąca o tym, że niepełnoprawni także mogą pracować. Otzrymali także srebro za identyfikację wizualną Ceviche Bar.

[youtube=”H7IYF5ktoRg”]

Złoto w kategorii Outdoor za kampanię regałów Kallax dostępnych w sieci sklepów IKEA otrzymało Grey Group Poland. Nośniki reklamowe stylizowane na meble umieszczone w kilku miejscach w Warszawie wyświetlały przybliżony czas dojazdu do stołecznych sklepów sieci IKEA.

[youtube=”Ot4PVBQguuE”]

Srebro za kampanię „Życie po śmierci” przeprowadzoną na zlecenie Polskiego Czerwonego Krzyża otrzymało PR Grey Group Poland, a w kategorii Prasa – za reklamę usługi Wi-Fi w samochodach Volvo XC90.

Srebrne nagrody otrzymały też agencja Huta 19 w kategorii Digital za internetową kampanię promującą piwo Prażubr, oraz agencja Walk With Dawid za identyfikację wizualną restauracji Ceviche Bar. 

CEVICHEBAR

Złotą Sieć dla najlepszej sieciowej agencji roku zdobyła McCann Worldgroup, która za swoje wyróżnienia otrzymała 169 pkt. Lokalną agencją roku została Publicis Romania/Publicis One (109 pkt), a niezależną agencją roku – rosyjska Voskhod (83 pkt).

Zarówno w grupie kategorii Best Piece, jak też Best Practice złotą nagrodę przyznano agencji Saatchi&Saatchi Macedonia / Publicis One za kampanię „Sea Hero Quest” dla Deutsche Telekom.

[youtube=”mc3jORxvjm4″]

Natomiast brąz w pierwszej i srebro w drugiej grupie kategorii otrzymała McCann Beograd za akcję „Lav Popcorn” promującą piwo Lav. 

[galeria=”1″]

Więcej zdjęć z wydarzenia TUTAJ 

MW