Logo

Marketing MIX

Gillette partnerem premium klubu FC Barcelona

Gillette® rozpoczął współpracę z klubem FC Barcelona. Obie strony łączy głębokie przekonanie, że do miejsc, do których warto dotrzeć, nie ma dróg na skróty. Gillette, jako partner premium, będzie podkreślał rolę, jaką na drodze do zwycięstwa odgrywa precyzja. Tak na boisku jak i poza nim. Nowa współpraca ma wpisywać się w misję Gillette – wspieranie mężczyzn w drodze na szczyt.

Precyzyjne połączenie
FC Barcelona jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, z wielką determinacją wyszukuje i szkoli najlepszych zawodników od samego początku ich kariery. Gillette, natomiast, nieustannie ulepsza maszynki do golenia, tworząc produkty bliskie perfekcji. Dla obu stron precyzja jest kluczową wartością, wspierającą kolejne pokolenia w walce o mistrzostwo. Gillette i FC Barcelona to naturalne połączenie podstawowych wartości – precyzja – zapisana w DNA klubu, oraz nieustanne szlifowanie umiejętności sprawia, że FC Barcelona to jeden z najczęściej triumfujących klubów świata. Obie marki łączy głęboka wiara, że każdy milimetr robi różnicę. Decyzja o przeniesieniu współpracy na skalę światową poprzedzona była sukcesem programu wyłącznego partnerstwa w regionie Ameryki Łacińskiej.

Ważne momenty w życiu mężczyzny
Gillette wspiera nie tylko klub FC Barcelona, połączyła siły z jedną z klubowych gwiazd, Neymarem Jr. Współpraca ma na celu uzmysłowienie mężczyznom, że czasem trzeba coś zmienić – sięgnąć po nowe, lepsze środki – zarówno w życiu, jak i podczas golenia. Gillette pokazuje użytkownikom, że warto poprawiać jakość codziennego golenia zamieniając maszynkę jednorazowa na systemową z wymienialnymi ostrzami. Za pośrednictwem Twittera, Neymar Jr udostępnił zabawne swoje zdjęcia z czasów zanim osiągnął sukces, zachęcając swoich fanów do spojrzenia na swoje stare nawyki z przymrużeniem oka i docenienia dotychczasowych sukcesów. Neymar Jr jest światowym ambasadorem marki Gillette i wspierał także przygotowaną specjalnie na Olimpiadę
w Rio kampanię „Perfect Isn’t Pretty”.

Precyzyjne momenty na boisku
Chcąc opowiedzieć fanom FCB o nowej współpracy, Gillette wyprodukowała serię filmików „Precision on the Pitch”, które są dostępne na stronie FC Barcelona.com. Kolekcja pokazuje nagrane podczas treningów, precyzyjne zagrania gwiazd klubu. Dodatkowo marka Gillette będzie widoczna w cyfrowych i społecznościowych kanałach FCB oraz w lokalnym brandingu.

Materiał ukazał się w OOH magazine. Wersja online znajduje się TUTAJ