Logo

Event MIX

Pop-up Forum już w listopadzie

8 listopada w Warszawie odbędzie się druga edycja Pop-up Forum – jedynej imprezy poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas tegorocznego wydarzenia będziemy szukać odpowiedzi na pytanie, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.

Uczestniczący w wykładach i panelach dyskusyjnych dowiedzą się m.in.: jakie korzyści sprzedażowe i marketingowe umożliwia formuła pop-up?, jak zrealizować pomysł na pop-up w centrach handlowych i innych lokalizacjach?, jak zadbać o efektywną komunikację marketingową, visual merchandising i obsługę klientów?, jak zintegrować sklepy pop-up z handlem stacjonarnym i e-commerce?.

W przerwach między wykładami będzie można skorzystać z pezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum, nawiązać ciekawe kontaktu biznesowe i zjeść smaczne przekąski.

Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:

  •        producenci i importerzy zainteresowani otwieraniem sklepów tymczasowych
  •        właściciele, prezesi, menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing w sklepach stacj. i internetowych  
  •        menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi
  •        projektanci zainteresowani otwieraniem sklepów „pop-up”
  •        decydenci w centrach handlowych odpowiedzialni za dobór najemców i marketing

8.11.2016, godz. 09:30 – 16:00, Warszawa, Golden Floor Sky (budynek Millenium Plaza) al. Jerozolimskie 123A.

Więcej informacji TUTAJ

Patronem medialnym wydarzenia jest OOH magazine.

MW