8 listopada w Warszawie odbędzie się druga edycja Pop-up Forum – jedynej imprezy poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas tegorocznego wydarzenia będziemy szukać odpowiedzi na pytanie, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.
Uczestniczący w wykładach i panelach dyskusyjnych dowiedzą się m.in.: jakie korzyści sprzedażowe i marketingowe umożliwia formuła pop-up?, jak zrealizować pomysł na pop-up w centrach handlowych i innych lokalizacjach?, jak zadbać o efektywną komunikację marketingową, visual merchandising i obsługę klientów?, jak zintegrować sklepy pop-up z handlem stacjonarnym i e-commerce?.
W przerwach między wykładami będzie można skorzystać z pezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum, nawiązać ciekawe kontaktu biznesowe i zjeść smaczne przekąski.
Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
8.11.2016, godz. 09:30 – 16:00, Warszawa, Golden Floor Sky (budynek Millenium Plaza) al. Jerozolimskie 123A.
Więcej informacji TUTAJ
Patronem medialnym wydarzenia jest OOH magazine.
MW