Effie® Awards to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy na całym świecie. Wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorowe działania komunikacyjne. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 r. posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie jest obecnie organizowane w 40 krajach na świecie.
Prace zgłoszone do Effie® Awards oceniane są pod kątem wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacji i przekucia jej na działania reklamowe oraz efektów komunikacji. Sukces w Effie® jest możliwy tylko przy perfekcyjnej pracy wszystkich tych elementów.
Dzięki Effie® Awards uczestnicy rynku mogą przekonać się, które działania komunikacyjne pomagają osiągnąć wysokie wyniki biznesowe. To znacząca i doceniana przez branżę funkcja edukacyjna naszego konkursu.
W tym roku wśród uczetników konkursu nie mogło zabraknąć VML Poland. VML to część jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji marketingowych na świecie. Należy do grupy WPP. Wcześniej znani byli jako Heureka oraz Pride&Glory Interactive, w 2013 roku połączyli siły i stworzyli największy europejski oddział VML.
4 statuetki na 5 nominacji, a do tego trzecie miejsce w rankingu najbardziej efektywnych agencji w Polsce – tak ilościowo mogę podsumować tegoroczny konkurs Effie Awards. A że podobno liczy się jakość, a nie ilość – dodam, że nagrody w konkursie, który nagradza efektywność kampanii, jakie realizujemy z naszymi klientami, to ogromnie ważne dla nas wyróżnienie. Effie Awards udowadnia, że reklama może skutecznie pomagać w realizacji biznesowych celów firmy. W VML Poland już od początku pracy z naszymi klientami stawiamy na strategiczne partnerstwo na linii klient-agencja. Będąc strategicznym partnerem naszych klientów, mamy wpływ na projektowanie strategii nie tylko komunikacyjnej, ale też biznesowej. Jesteśmy agencją, której powierza się najbardziej wymagające i kluczowe zadania z punktu widzenia biznesu naszych klientów – mówi Łukasz Majewski PR & Marketing Manager.
Nagrodzone projekty autorstwa VML Poland:
1 x Srebro Effie / Dorota, Karol i Goście (Lidl)
1 x Srebro Effie / Acti – zimowy sensor ciepła dla dzieci (Danone)
1 x Brąz Effie / Zacznij dzień od szklanki wody (Żywiec Zdrój)
1 x Brąz Effie / Kiosk (Orange)
Fot. Moc&ArtGroup
MW