Logo

Marketing MIX

Siemens i hyperCREW przygotowały projekt Future Living Award

Marka Siemens we współpracy z agencją hyperCREW przygotowały czwartą edycję dorocznego konkursu Future Living Award. Agencja brała udział w tworzeniu koncepcji konkursu, oraz towarzyszącego mu serwisu internetowego. Odpowiada także za przygotowanie kampanii (digital, BTL) wspierającej projekt, oraz za opracowanie pomysłu kreatywnego, scenariusza i oprawy audiowizualnej uroczystej gali rozdania nagród.

Cały projekt potrwa do 17 marca przyszłego roku, kiedy odbędzie się uroczysta gala konkursu, podczas której zostaną wręczone nagrody. Zgłoszenia na konkurs można przesyłać do 31 grudnia, za pośrednictwem strony www.future-living-award.pl, obrady jury konkursowego przewidziane są na styczeń.

Akcja kierowana jest m.in. do obecnych i przyszłych projektantów, architektów, humanistów, a także wszystkich osób, które kreują trendy i zajmują się przewidywaniem nowatorskich rozwiązań przyszłości lub chcą zabawić się w takie przewidywanie.

– Ideą konkursu jest merytoryczna, krytyczna dyskusja nad zmieniającym się światem oraz wytyczanie nowych trendów w myśleniu, wzornictwie i technologii, a jednocześnie promocja wartości drogich marce Siemens, takich jak inspiracja, kreatywność czy innowacja. Konkurs ma charakter interdyscyplinarny i skierowany jest do wszystkich którzy chcą się podzielić swoją wizją przyszłości. W poprzednich latach otrzymaliśmy setki zgłoszeń od bardzo utalentowanych twórców i liczymy na to, że w tym roku liczba prac oraz ich kreatywność i poziom będą co najmniej tak samo duże  – mówi Anna Drozdowska, Head of Brand Communication w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. (producent AGD marki Siemens).

Tegoroczna edycja konkursu porusza problem wyłaniania się nowych potrzeb i zmian technologicznych zachodzących we współczesnym świecie. Aby zawalczyć o nagrodę w wysokości 15 tys. zł., należy odpowiedzieć na pytanie: „Potrzeba, o której jeszcze nam się nie śniło. Jakie ludzkie lub społeczne potrzeby pojawią się na przestrzeni 10 lat i jak technologia na nie odpowie?” Przewidziane są też nagrody dodatkowe, m.in. 5 tys. zł. i ekspres marki Siemens za 2 miejsce, 3 tys. zł. za 3 miejsce, a także kilka wyróżnień i specjalna nagroda organizatora. Najlepsze prace wybierze w styczniu jury pod przewodnictwem dr Krystyny Łuczak-Surówki (historyk i krytyk designu, wykładowca warszawskiej ASP), w skład którego wchodzą uznane autorytety z dziedzin takich jak: sztuka, design, architektura, nauka i biznes.

Marka Siemens organizuje projekt Future Living Award 2016 wspólnie z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, Uniwersytetem Warszawskim oraz Politechniką Warszawską, a także Politechniką Białostocką i Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Etap przyjmowania zgłoszeń do konkursu potrwa do końca br., w styczniu odbędą się obrady jury konkursowego. hyperCREW odpowiada za kampanię wspierającą proces pozyskiwania zgłoszeń do konkursu (m.in. kampanię display w Internecie, mailingi oraz działania na uczelniach – np. plakaty, ulotki, akcje informacyjne w uczelnianych mediach). Agencja brała także udział w tworzeniu koncepcji Future Living Award i serwisu internetowego konkursu, odpowiada też za przygotowanie pomysłu kreatywnego, scenariusza i oprawy audio-wideo uroczystej gali konkursowej, która odbędzie się w marcu 2017 roku.

Więcej na:

www.future-living-award.pl  

www.hypercrew.pl  

MW