Logo

Marketing MIX

Robert Górski zachęca do rejestrowania numerów na kartę w Orange

Robert Górski zachęca do rejestrowania numerów na kartę w Orange

Osoby, które do 30 listopada zarejestrują numer na kartę w Orange mogą liczyć na duży bonus. Operator proponuje im 1000 zł na rozmowy i smsy oraz 100 GB internetu do wykorzystania w ciągu 30 dni. Do skorzystania z atrakcyjnej promocji zachęca Robert Górski w roli kioskarza, który zawsze na czas wychodzi z ofertą do klientów. Najnowszą kampanię z jego udziałem przygotowała agencja Publicis. Spot telewizyjny wyemitują stacje TVP, TVN i Polsat.

„W lipcu weszła w życie ustawa nakładająca obowiązek rejestrowania kart prepaid. Nasza kampania ma na celu przypomnienie o tym obowiązku, ale przy okazji chcemy także zachęcić użytkowników kart do tego, by nie czekali z rejestracją na ostatnią chwilę i skorzystali ze skierowanej do nich oferty Orange. Liczymy na to, że popularny i skuteczny Kioskarz, nagrodzony Brązem w tegorocznej edycji Effie, po raz kolejny pomoże zrealizować wyznaczony cel.” – powiedziała Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Łukasz Żukowski (Copywriter), Wioleta Kucha (Junior Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja).Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Badi Badi. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Spot telewizyjny:

[youtube=”N24ZF08YruE”]

 

MW